TRANSMIGRACIÓ

Un relat de: brins
No era feliç! No ho era malgrat haver pogut estudiar als millors col•legis, i haver viscut sempre en un pis molt luxós, però, a partir d’avui, sí que ho seré…

En llevar-me aquest matí, he sentit l’irrefrenable desig d’anar al bosc, i hi he estat deambulant envoltada de frondosos arbres, fins que m’he aturat davant d’una alzina per admirar una cadernera que es gronxava a la punta d’una branca; en observar-la, li he envejat el cant variat i melodiós amb què esborrava la tristesa, la podia suprimir com el vent pot fer desaparèixer la pluja. Li he glatit, també, l’habilitat amb la qual podia aconseguir llavors per a subsistir, es proveïa de cards, de petits fruits i d’insectes, sense fer-se mal.

En arribar a casa, m’he mirat al mirall i m’hi he vist estranya… m’he adonat que acabava de viatjar per la roda de la reencarnació, que m’havia allunyat de les lleis de la natura. He començat a despullar-me a poc a poc, fins a quedar-me nua amb un sol abrigall, l’ànima, i llavors he sentit la necessitat de retornar al bosc, una nova essència em reclamava. M’he apropat novament a l’alzina on havia vist la cadernera, i he tingut una gran sorpresa, ella m’estava esperant… m’oferia, amb il•lusió, el caliu d’un petit niu que cabava de fer per a mi amb herba i molsa, llana i borrissol. Aquell ocell era feliç perquè, després de molts anys, havia pogut tornar a veure’m… havia pogut recobrar el petit moixó que anys enrere perdé…

Ara, he tornat a ofrenar el meu esperit al bosc, ara… soc feliç!

Comentaris

  • Grácies...[Ofensiu]
    brins | 10-06-2021

    Gràcies a tu i a les teves germanes bessones, per la nota.
    No tinc ganes de gresca, però si em busqueu, em trobareu.

  • Màgia. espiritual[Ofensiu]
    Atlantis | 08-06-2021

    Sentir-te plena en la natura. Despullada de totes les andròmines que no et serveixen i t’ofeguen...Sentir-te acollida per un petit ocell que t’ofereix el seu niu....Un relat ple de màgia I d’escalfor.

    Una abraçada

  • Amar en la reencarnació...[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 07-06-2021


    Bello i tendre relat que meravella obrint la reencarnació a la cadernera. M'ha impressionat molt com l'has descrit amb l'ànima en la mà. Una bona descripció de la transmigració.
    Salutacions. Abraçades.

  • L'ànima de la natura[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 07-06-2021 | Valoració: 10

    Un relat màgic, lluminós i acústic, amb la natura i l'ànima ballant conjuntament una dansa del benestar personal. El plaer de la lectura en relats com aquest! Una forta abraçada, Pilar!

    Aleix

  • regresions[Ofensiu]
    Urkc-Eduard | 06-06-2021 | Valoració: 10

    apassionant.en aquesta línia pulida i conrreada.merces