Tot just, un somni.

Un relat de: PoetaMort

Jo t'estimo.
Et miro i dorms amb els teus ulls de mel amagats rere les tancades parpelles. Dormida tens cara d'àngel. No puc evitar mirar-te. Ets tan bella. Sento la teva respiració que, acompassada, marca el ritme del teu son. Un son que transporta als teus llavis de cirera, un murmuri distant, un xiuxiueig de somni. Em pregunto sobre quin somni cavalques, amb els teus llargs cabells terrossos onejant, lliures, al vent. Aquests, en la penombra de l'habitació, formen un mar de terra sobre el coixí i el teu adormit rostre. Tinc la temptació d'acaronar-te'ls per sentir-los com seda entre els dits. M'abstinc per por a despertar-te, encara no es el moment, encara pots seguir en el món gris de la nit, mentre jo t'esguardo des d'aquí. M'assec al cap d'avall del llit, des d'on t'imagino nua sota els llençols. Aquests, deixen entreveure les teves suaus corbes, fent volar la imaginació. La imaginació em desborda, traslladant-me en l'espai i el temps, fins a aquell dia d'ara farà uns anys.
Vas arribar d'hora, havíem quedat a les cinc de la tarda, però, a dos quarts ja eres a la porta de casa meva.
- Necessitava sortir de casa i he vingut abans. Pots sortir?- vas preguntar-me només obrir-te la porta.
- Un moment, que agafo les claus.
Dos minuts després ja caminàvem sense rumb pels carrers deserts. No parlàvem. Caminaves amb la mirada perduda, submergida en el teu món, en els teus pensaments. Jo et mirava, no entenia perquè estaves així, però, alguna cosa dins meu em deia que era millor no preguntar-te. Temps després, sabria que el teu pare havia tingut un accident de cotxe i que mentre tu corries a buscar refugi al meu costat, ell, moria camí de l'hospital. Estranys a l'enrenou al voltant del teu pare, els nostres passos ens van portar cap a la petita i amagada cala. Tot just vam ser arran de mar, i davant la meva sorpresa, vas començar a desvestir-te. Un cop nua, vas pujar a la primera roca arran d'ones, des d'on, abans de llençar-te al mar, vas deixar que et contemplés amb el teu contorn retallant-se en el cel blau.
Vas estar molta estona nedant sola d'aquí cap allà, com una sirena dels vells contes. Jo t'observava des de la sorra, fins que hem vas arrossegar dins l'aigua amb tu. Allà, sense avisar, vas fer-me el primer petó. Encara el recordo, un petó amb gust de mel i cel, un petó de mar, un petó sota el sol rogent, un petó en el que el temps es va aturar en els llavis de l'altre. Poc després, perdíem la innocència sota aquell pi, amb el mar i el sol com a únics testimonis del nostre amor.
Sembla mentida que hagi passat tant temps. Sembla que fos ahir quan, amb els ulls plorosos, em demanaves que no m'allunyés mai del teu costat. Encara ara, havent-nos casat i esperant el nostre primer fill, si tanco els ulls, com si d'un somni es tractés, recordo la humida suavitat del teu cos, abans de desfer el camí cap a casa. Cada dia amb tu, es com un somni, un somni del que sempre desperto al teu costat.
Et despertes.
- Bon dia. Fa gaire que m'espies?
- No gaire... Tot just el que dura un somni.

Comentaris

  • Sempre seràs el meu escriptor preferit....[Ofensiu]
    NaNaH | 15-06-2006 | Valoració: 10

    Hola Albert!!!!
    Soposo que tard o dora llegiràs aquest comentari... Saps que m'encanta tot el que escrius, ja que tot ho fas amb el cor a la mà...
    La tendresa dels teus textos es impresionant... durant aquest temps que fa que ens coneixem he après molt de tu... m'has ensenyat a viure d'una manera molt diferent de la que vivia.... però tot i que el text es bo... no es comparable amb un que vas escriure... no sé si t'enrecordaràs de "L'altre llavor del vent"... no saps els cops que he arribat a plorar llegint-lo...
    Bueno... no m'enrollo més.... només diré una cosa més.... tenim un llibre pendent... la idea era molt bona... a veure si t'animes i comences a escriure'l.
    Un petó molt gran.
    Mireia

  • Oooh...[Ofensiu]
    _shamandalie_ | 29-01-2006 | Valoració: 10

    Quin relat més dolç, si casi ploro! Suposo que tothom desitja ser estimat d'aquesta manera, tothom desitja que el mirin amb aquests ullets amb que el protagonista devia mirar la noieta.. aixx.. això si que és amor sincer! Has posat les paraules justes on s'havien de posar.. si, realment, el trobo molt ben aconseguit! Que no s'acabi mai la màgia! Molts petunikussS* i gràcies pel relat, dona gust de llegir, et deixa amb un somriure als llavis

  • M'ha encantat![Ofensiu]
    Leela | 30-10-2005 | Valoració: 10

    Gràcies per mostrar-me aquest relat! És preciós... no puc dir-te res més. M'ha agradat moltíssim, tot el sentiment que expresses, la situació, dura de per si, com la transformes sense estridències... i m'ha agradat el final! molt! molt! Molt tendre aquest relat.
    Felicitats, no tinc més paraules!

    Una abraçada!

    Leela

  • "Preciosos"[Ofensiu]
    Valgar | 29-09-2005 | Valoració: 10

    Tots els tues relats són "preciosos", Albert. M'has deixat corprès. M'encanta l'amargor que desprenen "A tu i a ella" i "Nina", com són de fosocos i tristos. La melanconia que plasmes als teus escrits és deliciosa. D'altra banda aquest últim és dolçíssim i enormement tendre. No paris mai d'escriure.

  • RainBow_CoLouRs | 09-09-2005

    Ola albert, soc la andrea, t'enrecordes de mi ara? Estavem tu, la orange, l'independent, l'aina, la clonada i jo. Davant el pans & company..

  • aixó ès amor[Ofensiu]
    somriure | 09-09-2005 | Valoració: 10

    Que maco poder expressar i sentir despres que passa el temps que encara estimes així, jo tb espero algun dia estimar així a algu, i que cada dia sigui un somni real.Un peto

  • Ola..POETA MORT![Ofensiu]
    RainBow_CoLouRs | 09-09-2005 | Valoració: 10

    ola.. primer de tot dir-te que crec que et conec, segurament per aquest nick no sabras qui soc, pero, no se si et sona, alguna trobada el dia 11 de gener a barcelona.
    Si m'he equivocat digue-m'ho.
    Bé, només dir-te que es un relat molt tendre, i maco, casi em fa plorar, perque jo tinc l'anhel de que una persona m'estimi així.
    Et seguiré llegint, et prego que em contestis.
    Petons, Nea*

  • que tendre!![Ofensiu]
    quetzcoatl | 16-08-2005 | Valoració: 10

    Bé, segur que ets una persona molt sensible i per tant és molt comprensible que tinguis un mal dia.

    Si més no, aquest relat és escrit amb una tendresa i una dolçor que embriaguen. Sinceritat i senzillesa, simplement amor, sense maquillatge.

    Felicitats, sé que l'havia llegit abans però fins avui te'l comento (avui pot ser un gran dia!).

    Una abraçadassa,

    m

  • sense paraules...[Ofensiu]
    Vida | 11-08-2005 | Valoració: 10

    m'has deixat... sense paraules, garratibat. és preciós, no sé què dir, cada paraula que llegia em transportava a llegir-ne la següent i així successivament fins a arribar al final i desitjar que hi haguès més text.
    les paraules estan molt ben trobades, segueix escribint així.

  • Poètic[Ofensiu]
    XvI | 05-06-2005

    Un episodi molt ben descrit que transmet una gran tendressa. Un text en primera persona molt ben trobat.

    salutacions

  • Tot just, una meravella[Ofensiu]
    brideshead | 31-05-2005 | Valoració: 10

    És una autèntica preciositat. Un somni que es va desenvolupant a través dels records, en ritme creixent, dolç, tendríssim, que traspúa amor per tot arreu. Les paraules més amoroses, les més ben triades, perquè podries haver caigut en el parany d'un "ensucrament" excessiu, però no, has ajustat en la més equil·librada de les formes gramaticals, en les expressions més correctes. I saps el millor...? saber que el somni és realitat, el temps no ha esquinçat el somni, tot el contrari, l'ha enfortit.

    Et felicito,..... i per cert, res de "PoetaMort" ..... ets un PoetaBenViu !

    Una abraçada, m'ha encantat!

  • Encisador[Ofensiu]
    eternasomiadora | 31-05-2005 | Valoració: 10

    M'agradat molt el teu relat es molt encisador i molt tendre encara amb el pas dels anys segueix la magia de l'amor. Molt descriptiu. Ole animat i publiquen mes. Una abraçada.

  • A flor de pell...[Ofensiu]
    ROSASP | 30-05-2005

    Molt tendre, sentiments que el temps ha vestit amb noves flors. Quan l'estimació és tan gran i et sents tan proper a la persona amb la que comparteixes la vida, quan has pogut conservar l'encís de l'amor que dibuixa aquestes dolces mirades, llavors el temps ha passat com un somni. Bella realitat!
    Molt bonic, arriba suau i profund, amb un ritme constant i melòdic.

    Espero llegir moltes coses teves!
    Una abraçada!

  • Preciós[Ofensiu]
    Alcon | 30-05-2005 | Valoració: 8

    Crec que amb el títol del comentari és suficient.

  • No m'extranya gens que guanyessis el concurs...[Ofensiu]
    Marc Freixas | 28-05-2005

    perquè com diu la Llibre, és BELLÍSSIM aquest teu relat.

    T'animo a seguir fent del teu art literari el nostre somni : TOT JUST, UN SOMNI per a poder continuar el llarg camí de la lectura vers el teu fer.

    Enhorabona per aquest encertadíssim començament!!

    POETAMORT-fas honor a EL CLUB DELS POETES MORTS... ho sé!!

    UNA FORTA ABRAÇADA COMPANY!!

    BENVINGUT!!

  • Bellíssim[Ofensiu]
    Llibre | 27-05-2005

    Dolç. Tendre. Encisador.

    I amb pols narratiu, mantenint el ritme pausat i evocador fins al final.

    Inicies el relat en el present i ens fas una descripció justa i acurada de l'escenari on es troba el protagonista. A continuació apareix el gran flash back que esdevindrà el motor de la narració. I en despertar, ell, el protagonista, ens ho diu: Tot just el que dura un somni.

    Un bell somni que ara, nosaltres, podrem llegir.

    Fins la propera,

    LLIBRE


  • tampoc sol valorar[Ofensiu]
    Conxa Forteza | 27-05-2005

    però aquests no valorat era molt trits ..

  • fa temps que no comentava a ningú ...[Ofensiu]
    Conxa Forteza | 27-05-2005 | Valoració: 9

    quan he vist que parlaves de la Carme Riera, no és una de les meves preferides però està be, he mirat els teus relats, m'ha agradat molt, no som bona per comentar de fet fa molt de temps que no comentava ningú, però he gaudit amb la teva narració, tot esperant la pròxima ..

    Una aferrada
    conxa

Valoració mitja: 9.75

l´Autor

PoetaMort

4 Relats

35 Comentaris

6201 Lectures

Valoració de l'autor: 9.33