Sis..."nanos"

Un relat de: Nonna_Carme
1.-
Tema : El mercat

El costum

La peixatera, cridant, en arribar a casa seva :
APROPEU-VOS FAMÍLIA QUE ENCARA SÓC VIVA, ENCARA EM BELLUGO !!!

2.-
Tema: Àrbitres

Fill de p..
.
L'àrbitre, fart dels insults propinats a la seva mare, durant el partit, també presentà una denúncia a la UEFA.


3.-Tema: Llençar

Canvi de domicili

Amb cada objecte que llençava, llençava un trosset de la seva vida.


4.- Tema :Maleïda màquina

Maleït aparell
.
Aquell televisor era "masoka". Tan sols funcionava a força de cops.


5.- Tema : Criatures fantàstiques

Estels

Quan l'home de vent besà , per primer cop , la dona d'aigua, brollaren les llàgrimes de Sant Llorenç


6.-Tema :Personatges de contes clàssics

Una Ventafocs moderna

Amb tants electrodomèstics la Ventafocs s'ha quedat sense feina, cobra l'atur, vol romandre soltera i gaudir de independència.









Comentaris

  • Sis nanos preciosos...[Ofensiu]
    brins | 07-04-2012 | Valoració: 10

    Quin plaer poder recordar aquests meravellosos nanos que ja havia pogut gaudir en el nostre raconet del Nanorepte; un raconet on ens ho passem molt bé, oi? Hi escrivim textos curtets però amplíssims de contingut; hi aboquem, un munt de sensibilitat que reflecteix la nostra manera de ser: seriosa, tendra, humorística, enyoradissa, realista, fantasiosa...crec que sigui quin sigui el tema sobre el qual escrivim, sempre hi reflectim un trosset del nostre esperit. I les teves petites històries, estimada Nonna_Carme,tal i com queda palès amb aquests sis nanos, són pura tendresa. Et fas estimar!

    Un petó molt fort,

    Pilar

    PD. Moltes gràcies de part de l'Ainhoa; va estar molt contenta quan va llegir el teu afectuós comentari.

  • Detallisme amb majúscules[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 02-10-2011 | Valoració: 10

    Hola Nona. Sembla mentida com pots treure suc de situacions tan quotidianes com la tele, el futbol, etc. Això és propi de la gent que té la sensibilitat a la pell. Són petites grans reflexions, que fan pensar, riure o plorar. Un goig per la lectura i per tenir present sovint. Una forta abraçada.

    aleix

  • Nanos Nonna...[Ofensiu]
    free sound | 14-08-2011 | Valoració: 10

    Molt bon estiu i perdona per la broma,
    però m'ha sortit de dins...
    Amb el teu enginy,audàcia i perspicàcia...
    i sense mai perdre la gràcia!!!!
    Una abraçada!!!!
    Fins aviat.

  • hola nonna...[Ofensiu]
    joandemataro | 14-08-2011 | Valoració: 10

    molt bons nanos, m'encanta el de les llàgrimes de sant llorenç i els trobo tots molt aguts de debò
    gràcies per compartir i pels teus comentaris... ja sóc a casa i hem tingut unes bones vacances espero que a tu també et provi l'estiu
    fins aviat
    joan

  • Les diferències[Ofensiu]
    Bonhomia | 11-08-2011 | Valoració: 10

    Algun que fa riure, algun que punxa, algun de lògica... M'han agradat els sis.


    Sergi

  • Hola Nonna[Ofensiu]
    allan lee | 07-08-2011

    M'ho he passat bé llegint els teus nanos. traspuen sempre poesia i delicadesa. M'agrada molt el de criatures fantàstiques, però tots, per una gràcia o una altra, els trobo molt macos. El de la peixatera m'ha semblat molt divertit. Una abraçada. M'encanta llegir-te!

    a

  • diverses reaccions[Ofensiu]

    sorpresa, somriure, tendresa, riallada . ..
    es donen la ma diverses reaccions segons es llegeix aquesta sèrie de "minirelats"

Valoració mitja: 10

l´Autor

Nonna_Carme

70 Relats

1566 Comentaris

158397 Lectures

Valoració de l'autor: 9.94

Biografia:
El meu nom : Carme Olivé. Nonna m'ho diuen els meus 5 fills, 9 nets i dues besnétes. Visc a Sant Boi del Llobregat d'ençà que em vaig casar només fa 52 anys. Com podeu veure en tinc molts però, no us enganyeu, no soc vella i mentre m'agradi tant aprendre coses noves, penso que no me'n sentiré. De fet , estic superant dos reptes: escriure en català i entendre'm amb l'ordinador. M'agrada plasmar en un paper, els meus sentiments i les meves vivències. Aficions? Llegir , la música moderna o clàssica, depèn del moment. Una de les meves cançons preferides és Imagine, de Jhon Lennon , tal vegada perquè parla de pau (soc pacifista al 100%). He fet teatre molts anys com afeccionada i doblatge.

M'afegeixo a la llista de relataires que demanen no ser valorats però rebré, encantada ,els vostres comentaris i les vostres correccions. Gràcies per tot el que estic aprenent de vosaltres.