No us ha passat mai?

Un relat de: Juliette

No us ha passat mai que, aneu pel carrer i us imagineu que tot allò que mireu forma part d'una pel·lícula, i que la música que esteu escoltant amb els auriculars de l'mp3 és la banda sonora? No us ha passat mai que veieu coses que penseu; si ara dugués la càmera ho gravaria, perquè és la cosa més impressionant que he vist mai... Però desafortunadament no portes la càmera a sobre. No heu pensat mai que teniu massa coses a dir, que ni amb totes les formes d'expressió del món us podríeu expressar amb claredat, perquè ni vosaltres mateixos sabeu què us passa ni què heu de dir? No us ha passat mai que quan esteu pensant en aquella persona que tant voleu veure, t'apareix sobtadament i, de cop, desitjaries no veure-la? No t'ha passat mai pel cap marxar i deixar-ho tot, sense dir res a ningú, marxar amb els quatre estalvis que tens de les estúpides feines d'estiu, marxar, sense saber on, a algun lloc desconegut i estrany, sense conèixer a ningú, començar una segona vida? No t'ha passat mai que no saps què és el que tens però saps que et preocupa una cosa, que no saps ben bé què és, però hi és? No t'ha passat mai que ni en un somriure t'hi cabria tota la felicitat que duus a dins? Però, no t'ha passat que llavors, al cap de poc, aquella felicitat es va debilitant per culpa de la impotència, que no saps com dur-la a terme, i acaba convertint-se en tristor? No t'ha passat mai que tens tantes il·lusions que creus que ni amb tota una vida tindràs temps de fer-les realitat? No t'ha passat mai pel cap que potser estàs desaprofitant molts moment de la teva valuosa vida? No et passa que tot plegat penses que ho has de fer tot, allò que desitges, però llavors te'n recordes que la vergonya existeix i que t'impedirà fer-ne la meitat? No t'ha passat mai que t'has enamorat de tres persones simultàniament, i que no saps què fer, perquè no saps quina és la persona que t'agrada més, ni tampoc saps a qui li agrades més tu? I no et deprimeixes després, al pensar que potser no agrades a cap dels tres? No et passa que, al mirar el cel estrellat d'una nit fosca et fa angoixar, per culpa de la por que et fa la immensitat de l'espai en què vivim? No et passa que a vegades et passa massa?
A mi em passa contínuament...

Comentaris

  • Jimbielard | 19-03-2008 | Valoració: 10

    SI,Tot el que has narrat m´ha passat. i potser per aquesat proximitat que expliques que m´ha agradat tant el teu relat.

    un peto.

  • pitusa63_61 | 19-03-2008

    has sapigut copsar els sentiments teus i els de moltes altres persones. Alguna vegada he pensat en desapareixer , pero despres penso i crec que es millor afrontar el repte que es la vida. Un peto i continua aixi.

  • La Vida es un guió Obert [Ofensiu]
    Avet_blau | 08-11-2007 | Valoració: 10

    si , es veritat .
    la vida es un guió obert,
    amb capitols per escriure cada dia,
    a la consulta , enmig del bosc ,
    a la carretera , i es a vegades millor que moltes pelicules .
    sovint amb mes engoixes i visions que qualsevol trailer .
    i cap capitol per dolent que surti es pot esborrar i la pelicula es va allargant,
    i es podria fer un canvi de rumb, radical,
    pero el guió l' escriuen moltes persones al teu voltant, i tu nome s ets l' actor principal ..
    Avet_blau

  • La Vida es un guió Obert [Ofensiu]
    Avet_blau | 08-11-2007 | Valoració: 10

    si , es veritat .
    la vida es un guió obert,
    amb capitols per escriure cada dia,
    a la consulta , enmig del bosc ,
    a la carretera , i es a vegades millor que moltes pelicules .
    sovint amb mes engoixes i visions que qualsevol trailer .
    i cap capitol per dolent que surti es pot esborrar i la pelicula es va allargant,
    i es podria fer un canvi de rumb, radical,
    pero el guió l' escriuen moltes persones al teu voltant, i tu nome s ets l' actor principal ..
    Avet_blau

  • Si que m'ha passat...[Ofensiu]
    Naiade | 08-11-2007 | Valoració: 10

    Sempre em repasso els últims comentats i trio el títol que més m'atrau, del teu m'ha cridat l'atenció les vegades que t'han comentat i m'he dit segur que deu ser bo.
    No m'he equivocat, trobo que és un relat molt encertat, sobretot per iniciar-te en aqueta web. M'he sentit identificada amb els teus pensaments.
    Benvinguda ja ens anirem coneixent.

    Una abraçada

  • Es una realitat com un cabas..[Ofensiu]
    paparola | 08-11-2007 | Valoració: 9

    Ha estat divertit llegir-ho. Per que jo tambe he sentit moltes vegades sentiment que expreses.
    Felicitats per el teu escrit, de cert m'agradat.

  • ixnuir | 07-11-2007

    ... em passen moltes d'aquestes coses molt sovint, però crec que d'això es tracta, de passar i de viure les alegries i les penes de la vida...

    ixnuir

  • amelie | 07-11-2007 | Valoració: 10

    sense paraules....
    he come´çat a llegir sense ganes, però al final.. he acabat amb el cor accelerat! m'ha agradat molt! felicitast!
    i si q ma passat, tot.

  • Buf! Sí...[Ofensiu]
    franz appa | 07-11-2007

    ... Potser sí, Juliette, tot això, o part d'això, o això i algunes coses més... Contínuament... com a tu...com a tota o bona part o una part o algú sens dubte d'aquest web de relataires... Així que... ets benvinguda aquí...has caigut en un bon lloc!
    No t'havia passat mai?

    franz

Valoració mitja: 9.83

l´Autor

Foto de perfil de Juliette

Juliette

14 Relats

33 Comentaris

14974 Lectures

Valoració de l'autor: 9.86

Biografia:
Sóc del 1990 i m'encanta escriure, el cinema, ballar, tocar el piano i l'art en general.

Desitjo que algun dia em pugui guanyar la vida fent emocionar a la gent...

www.granissatdemaduixa.blogspot.com