Matí i tarda

Un relat de: Lavínia

Durant el dia
la feina m'engoleix
amb ferotgia.
La tarda em regurgita
indolent i tranquil·la.

Cada color,
llavors, pinta les hores
que agafo un llibre
i és com una aquarel·la,
transparent de ma vida.


Comentaris

  • Diluïu els colors feixucs[Ofensiu]
    Jofre | 18-07-2005 | Valoració: 10

    Lavínia,

    En Xavier, en Jordi, na Merihann, la Cançó han fet unes aportacions molts encertades i no és per compliment.

    Certament, a totes i a tots ens succeeix, una fotografia claríssima. Dues estrofes: matí i tarda. Un quadre bellíssim amb la suavitat de l'aquarel·la, en la qual hem de diluir el colors més feixucs.

    Pintar les hores... ens n'hauràs d'ensenyar que a tots ens convé. Series (bé, ja ets!) una excel·lent mestra.

    Moltíssimes gràcies pels teus comentaris tan clarividents, doctes i assenyats.
    El missatge ha arribat i sempre serà ben acollit.

    Una abraçada.

  • Senzillesa i brevetat[Ofensiu]
    jacobè | 14-06-2005 | Valoració: 9

    Què ben expressat, bonic i senzill que és aquest poema. Quines imatges més reals. Jo també em sento així quan treballo i així quan gaudeixo de la meva soledat. He passat anys que totes les hores del dia m'engolien amb ferotgia. Desitjava tardes tranquil·les. Per això vaig deixar la feina, i mentre en cerco una que no m'engoleixi tinc matins i tardes per estar amb els llibres. Feia temps que et volia comentar. Sóc la filla d'en Brumari que ens vam conèixer a la trobada. Finalment em vaig decidir a penjar alguna coseta i ja en porto cinc!

  • Colors de vida[Ofensiu]
    George Brown | 13-02-2005

    Dia rere dia, buscant aquelles hores lliures per gaudir del plaer de la lectura, per submergir-nos en relats que son quadres en la nostre imaginació...
    aquella sensació d'agafar un llibre en una tarda freda i fosca d'hivern, perdent la noció del temps, desconnectant de la realitat per viure la fantasia que algú altre a imaginat per nosaltres...

    una abraçada,
    Jordi.

Valoració mitja: 9.33