lluna d'estiu

Un relat de: mar - montse assens

(

ll
u
n
a
d'estiu

esfilagarsada,
que somrius per mi.

¿recordes quan vam ser aquí?
sota els estels i la mirada
dels teus ulls inquiets.

El so d'una guitarra
posava música
a les tendres paraules,
fent-ne cançons,

des d'aquesta platja
on enceníem una foguera,
per enlairar cap a tu
el fum del nostre amor.

Cançons a la lluna...
cançons per a tu,
que ens somrius
de manera entremaliada,

i t'allunyes,
deixant-nos el regal
d'aquest nou dia.

Poemes de matinada,
cançons per la vida.

Comentaris

  • Llibre | 03-01-2006

    Amb la lectura d'aquest teu poema m'ha envaït una onada de records... la platja, les nits de lluna plena, la guitarra, un bany... Quins temps, aquells!

    Però per damunt de tot, el que les teves paraules m'han ofert, l'essència de la qual m'he impregnat, és l'enyor assumit i acceptat d'un passat que ens va omplir.

    Fins la propera... i bon any!

    LLIBRE

  • Ostres! records..[Ofensiu]
    marc (joan petit) | 10-04-2005

    Records d'uns estius, guitarres, preocupacions trascendents, foteses, i molta felicitats.

    Un poema que evoca uns sentiments agredolços. Agres per enyorats, i dolços pel seu contingut. En tot cas, sentiments que cal treure de tant en tant, i que molts cops redrecen el rumb i et situen de nou al camí.

    Ui! estic transcendent....

    apali! Felicitats altre cop....

    Marc Freixa (Joan Petit)

  • AtzaVaRa | 24-03-2005

    Preciós....un poema que l'he sentit ben a prop meu. M'encanten les teves paraules, i per això mateix, jo ara no en tinc cap per descriure la sensació que m'ha produït el poema. "Poemes de matinada, cançons per la vida". Un final esplèndid.

    Una abraçada ben forta,
    AtzaVaRa

  • Sospir[Ofensiu]
    Biel Martí | 24-02-2005




    (sigh)

  • bonik i romàntik[Ofensiu]
    mistika | 07-11-2004 | Valoració: 8

    Mar,
    m'ha agradat molt aquest poema. Jo estik enamorada de la lluna potser perquè sók cranc.
    et dik el mateix q en Vicenç: "la lluna té una màgia especial. És [..] fada de la nit[...]ens embruixen... fins, com molt bé dius, quan surt el sol".
    T'animo a q llegeixis els meus relats sobre la lluna i la nit.
    Sort!

  • MOLT MACO[Ofensiu]
    laia | 28-10-2004 | Valoració: 8

    M'ha agradat molt el teu poema i també m'ha arribat al cor, doncs he tingut alguna experiencia amb la lluna i m'han vingut molts records a la ment.

  • Molt romàntica[Ofensiu]

    Suposo que la lluna té una màgia especial. És com una espècie de fada de la nit, tal i com diria la Ilargi. I les fades ens embruixen... fins, com molt bé dius, quan surt el sol.
    Salutacions,

    Vicenç