L'heroi

Un relat de: aaa

El retorn de l'heroi, lluny de veure's guarnit amb festes, gresca i xerinola, va passar completament desapercebut.

L'heroi, desil·lusionat, va seguir caminant.

Comentaris

  • Comentari[Ofensiu]
    drocera | 01-04-2007 | Valoració: 8

    Hola. Gràcies pel comentari que em vas deixar.
    Crec que tens tota la raó en l'exposició de "raons per les quals es comenta", així que faré us d'una d'aquestes i et comentaré per la simple raó que tu em vas comentar a mi...

    O no. Potser el que faré és deixar-te un petit comentari avui (amb poc temps a les butxaques) i anar llegint, paulatinament, els relats que aquí ens has deixat, comentant-te'n alguns.

    Avui sols he tingut temps de llegir-ne un parell de teus, però aquest m'ha fet molta gràcia, ja que dius molt en molt poc tros. El que desconec és fins a quin punt té un caire o un orígen biogràfic; potser escrit en algun moment de desengany davant la resposta de la resta?
    Espero que no!
    Jo, en canvi, sí que tinc una petita frase de "desengany"...
    Te la deixo com a regal:
    "D'un mar de foscor es va alçar un punt de llum. Però la foscor, envejosa, ni el va mirar; es va observar a si mateixa eternament."

    Llegir el teu petit relat me l'ha recordat.

    Saluts!!

  • Urepel | 28-03-2007 | Valoració: 10

    XD La mare que el va parir...I quin remei li toca pobre heroi.. un somriure amb un polsím de lletres.