Varicel·la

Un relat de: aaa

El nen ja portava un temps avisant, però era pràcticament impossible que hi hagués un monstre al seu armari, o això pensaven els seus pares...

El monstre de l'armari portava molt de temps desitjant menjar-se aquell nen, i quan finalment se'l va cruspir, li va agafar un mal de panxa apoteòsic i va haver de cagar l'àpat sense haver-lo digerit.

Els pares van trobar el seu fill a tres carrers de casa, estirat al terra, fregant-se un nyanyo, tot recobert de merda de monstre.

Tots quatre van intercanviar mirades: Els pares, incrèduls del que havia passat. El fill, emprenyat per l'escepticisme dels seus progenitors. I el monstre, amagat darrera un ficus i encara amb l'estómac regirat, prometent a les deïtats monstruoses que mai mes menjaria nens amb varicel·la...

Comentaris

  • a veure...[Ofensiu]
    perunforat | 05-05-2011

    si algun dia ens sorprens amb un nou relat!!!

    :)

  • microcontes[Ofensiu]
    Columba Palumbus | 12-06-2010 | Valoració: 9

    D'absurd res. Curt i directe. M'ha encantat !!

    els microcontes semblen fàcils, però la síntesi no té res de senzill, oi?

  • Simplement[Ofensiu]
    Galzeran (homefosc) | 09-01-2010

    genial, un microrelat fantàstic , ben narrat estructurat i amb final sorpresa, obert o no... en fi, un gran conte en poques paraules.

  • divertida[Ofensiu]
    ANEROL | 01-10-2008 | Valoració: 10

    i ben escrita

  • He vingut[Ofensiu]
    gypsy | 01-05-2008

    a veure si havies penjat quelcom nou.

    Un petó

    gyps

  • Crec que ja el vaig llegir fa temps, però no el vaig comentar. M'agrada. És curt imaginatiu i molt anat de l'olla.
    Pobre monstre.

  • gypsy | 29-12-2007 | Valoració: 10

    pobret monstre!, em fa com pena amagat darrere un arbre. Molt divertit i amb final inesperat, Rori, Roarrr!

    muaccss

  • Òndia, recollons![Ofensiu]
    rnbonet | 15-12-2007

    Què bo! Condensats, com la llet en tub -o en pot- tres elements narratius que m'entusiasmen: l'originalitat, l'absurd i l'eficient vocabulari.
    Enhorabona, xicon!
    I salut i rebolica!

  • jajaja genial[Ofensiu]
    Alícia Gataxica | 21-11-2007 | Valoració: 10

    Un bon gira el món i torna al born. m'agradat, crític, fantàstic, i divertit, en poques paraules.

    Gràcies pel teu comentari i pel teu relat de formiga, ara si que queda més rodó, oi? En realitat la idea surgeix d'una discusió de si es pot narrar una història només amb 20 paraules: o sigui que hagi argument, acció, un fet. No només un pensament. I crec que la gent que està fent el mini repte hi ha que són només pensaments filosòfics, però per exemple el de Jack de Leela d'aquest segon minirepte és clarament una historia, una narració d'uns fets. L'escriptor no sempre ha d'escriure el que vol, també ho pot evocar, i crec que amb 20 paraules es pot evocar una narració, una acció encara que és complicat i jo no en sé. Vaig propossar en pla discussió, i ha sorgit que la gent que si en sap està demostrant, que jo tenia raó en la discusió... jejeje com m'agrada tenir raó.

  • Ha, ha, ha![Ofensiu]
    Nubada | 11-11-2007

    M'ha agradat molt. I la brevetat li dóna el toc de gràcia.
    I això que dius que no tens ganes d'escriure i que no penjaràs més animalades...

  • Ingeniós[Ofensiu]
    angie | 30-10-2007

    Una manera alternativa d'explicar un conte. Fantàstic!. I una de bona per desdramatitzar una malaltia infantil i fer dels nens amb varicel.la uns petits herois davant les pors.
    Espero el monstre de la ploma et visiti i et pessigui al cul per continuar escrivint contes tan ben parits.

    petons!

    angie

  • Quin toc![Ofensiu]
    RATUIX | 23-10-2007 | Valoració: 9

    Desde el conte de Maria Salamiento o aquell de "Era una vegada un rei que tenia el cul vermell..." que no sentia un conte d'aquells curts però que no fan emprenyar als nens perquè són escatològics. I se'ls pot perdonar que siguin breus.

  • un conte[Ofensiu]
    ANEROL | 15-10-2007 | Valoració: 10

    curt per explicar als nens a l'hora de dormir i...pixar-se de riure

Valoració mitja: 9.5