L'elegit

Un relat de: Màndalf

L'arcàngel Ismael va arribar volant com un esperitat al núvol radiant. Entrà impulsiu i començà a parlar amb precipitació, dirigint-se a la gran trona que estava girada d'esquena.
- Senyor, Senyor, l'univers 421 s'està descontrolant d'una manera exagerada!! Necessito ajut o se m'escaparà de les mans...
ELL, amb paciència infinita, deixà de llimar-se les immaculades ungles, s'ajustà amb cura el triangle d'or al clatell, giravoltà el sofà amb un copet de peu, i amb mirada penetrant inquirí amb veu de tro:
- A veure nano, no saps que s'ha de trucar abans d'entrar? No saps que no pots parlar si JO no et pregunto? De quina Divisió ets tu?
La melsa de l'Ismael s'hagués tornat de pedra si n'hagués tingut.
- De la de Sant Cristòfol, Senyor. Perdoneu els meus pecats -aconseguí xiuxiuejar.
- Deixa't de pecats i d'històries -feu ELL amb benevolència- Què li passa a aquest univers que no puguis arreglar?
- Està farcit de planetes, Senyor. No puc aturar el seu creixement desmesurat.
- Genera un forat negre i que en devori uns quants, mira que senzill -pontificà ELL amb cantarella burleta.
- Els forats negres els tinc al límit, Senyor. Si n'hi poso un altre allò farà un pet com una aglà -s'atreví a contraposar temorós.
- Vatua el món! Doncs n'elimines uns quants modificant el trànsit dels asteroides!
L'Ismael aplaudí tímidament amb les ales, meravellat per la Suma Intel·ligència.
- Infinites gràcies Senyor! Grandíssima Excel·lència! -i afegí, cagadubtes- Una darrera qüestió si em permeteu, Senyor.
- Sí?
- Per quin començo, Senyor?

Un cúmul de puntets brillants aparegueren per art de màgia enmig dels dos, composant el mapa estel·lar del 421. ELL tancà els ulls, aixecà la mà dreta majestuosament, estengué l'índex totpoderós i, assenyalant un insignificant puntet blau, digué:
- Per aquest mateix.

***

Comentaris

  • Elecció a dit[Ofensiu]
    Unaquimera | 16-03-2010

    Apaaa!
    He començat a llegit aquest relat ( ja veus que mentre espero que publiquis de nou, jo vaig posant al dia la feina endarrerida, Mandalfman! ) i molt bé, i molt de riure, i molt ben escrit, molt divertit i tal... però al final m'ha quedat com una cosa... vull dir... d'això, Manel... les coses no es fan així, realment, per allà dalt, oi?
    És que ara m'has deixat el dubte, perquè jo sé que tu ets un home ben informat, i no dius les coses per dir!

    Tota tremolosa encara, t'envio una bona abraçada,
    Unaquimera

  • Aniversari[Ofensiu]
    Maria Sanz Llaudet | 11-01-2009

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

  • Potser si....[Ofensiu]
    surina | 14-08-2008 | Valoració: 10

    No et diré que no es possible perquè no he estat allà. Però encara estem a R.C. no????
    Me'n alegro de que hagis tornat. Et trobava a faltar cada matí al fòrum. Una abraçada.

  • Mira per on, amic...[Ofensiu]
    rnbonet | 21-01-2008

    ...els dos 'triarem' un tema "celestial"! (Ara, agafa alè per seguir llegint) Per què serà que aquells que els bisbes -sobretot madrilenys i del País aquest on visc- en quasi totes les intervencions, ajuntades a les dels rectors respectius dels pobles i ciutats "d'aquesto nuestro Estado", ens titllen d'àcrates, no-creients i altres herbbes, som els que escollim temes "bíblics"? No sé si serà el teu cas, encara que m'ho imagine. (Pots respirar).
    Oh, germà en reptes! A més de l'apartat "imaginari antic testament" m'he endinsat en les profunditats polítiques dels dos relats: els dos -el teu i el meu- amb majoria absoluta, decideixen les coses A DIT!
    No vull extendrem més, per si 'clave la pota'...
    així que... SALUT I REBOLICA!