La primera vegada

Un relat de: Carme Dangla

Havia decidit que ho faria i ho vaig fer.
És clar que abans havia fet algunes proves tota sola, però no és el mateix.
Ja tinc edat per fer aquestes coses, amb dotze o tretze anys, segurament podria acabar malament, però als quinze em sembla que ja sóc prou gran per prendre totes les precaucions per no tenir un accident i per que el resultat sigui d'allò més agradable, que és del que es tracta.
D'entrada hauria de ser d'amagat dels pares, són dels que m'ho deixarien fer, però una vol una certa intimitat i ha de ser molt molest pensar que els pares estan pendents de com et surt. En tot cas els hi explicaria quan ja estés tot fet.
Abans de fer-ho em vaig haver de documentar, allò que a l'escola els agrada tan que fem, encara que allí difícilment trobaria llibres que expliquessin bé el tema.
A casa n'hi havia algun que ho explicava força bé, però el que més em va agradar va ser un llibre molt gruixut, com si fos una enciclopèdia que em va deixar una amiga de confiança. Com que no volia que la mare el veiés el vaig amagar dins dins el sac de dormir, per casualitat no el trobaria mai.
Més difícil va ser trobar algú que m'anés a comprar l'element indispensable, visc en una urbanització que només té una botiga i encara li dirien a la mare el que havia anat a comprar. Una altra bona amiga ho va comprar per mi.
En el llibre explicava amb detall qüestions com la mida i el temps necessari perquè tot sortís a la perfecció, i quina salsa s'hi podia posar també, deia que això era el quasi el més important.
Ara la qüestió era amb qui ho havia de provar.
Per uns moments vaig pensar en alguna noia, per allò que en saben més i si surt malament ho entenen, però vaig descartar ràpidament la idea. Havia de ser un noi que m'agradés, que pogués venir el dia precís i que li agradés la proposta. Això darrer era el més fàcil.
Vaig decidir a qui li diria en primer lloc. Sense embuts, directament. Va quedar una mica sorprès, però va acceptar.
El dia fixat va ser un dissabte que els meus pares tenien una reunió a ciutat.
Quan el noi va arribar amb el seu ciclomotor, després d'haver-me trucat dos cops per estar segur que anava seriosament, ja ho tenia quasi tot preparat. Cinc minuts més i ja estaria llesta per començar.
Finalment, va arribar el gran moment, vam obrir la porta del forn i vam treure la plata amb els canelons.
La primera vegada que feia un plat tan complicat tota sola.
Van sortir boníssims.

Comentaris

  • No sé per què...[Ofensiu]
    Flanagan | 13-08-2006

    però ja m'esperava algun final així. jeje, però molt original. Ara bé... això que el noi li pregunta seriosament si va de debò, suposo que es deu referir a uns canelons, oi? Això ho trobo una mica inversemblant...però tot i així m'agrada!
    Ptnss
    Alexander

  • ostres! juraria que...[Ofensiu]
    kispar fidu | 15-01-2006

    ja te l'havia comentat aquest!!!! Perquè llegit segur que sí que el tenia! Només veient el títol ja he recordat que no era el que semblava...! jejejeje. Però mirant els comentaris no he vist pas el meu...!

    ostres tu!

    Bé, felicitats per la teva primera vegada! jejeje

    Ciao!
    ens veiem!

    Gemm@

  • jajaja[Ofensiu]
    tramuntana | 18-10-2005

    M'has ben enredat eee jaja molt bo carme!! que vagi moolt bé tot maca!!!
    Molts petons!

    laura^^

  • ets única ...[Ofensiu]
    Conxa Forteza | 15-10-2005

    només tu podies mantenir l'atenció del lector esperant que passarà i la sortida dels canelons és genial ..

    una forta aferrada nina

    Conxa

  • MoLi | 15-10-2005

    Des del primer moment, ja es podia percebre per on aniria la cosa, però es sorprenent com ho has anat desencadenant! Està molt bé.
    MoLi

  • Que macos..[Ofensiu]
    RainBow_CoLouRs | 24-09-2005 | Valoració: 10

    que macos els canelons..xDDD
    Potser a l'entrada, és creu un cert punt erotic.
    Saps enganyar bé als lectors.
    Segueix escrivint "germaneta"!
    Petons!

  • hehehehhe[Ofensiu]
    quetzcoatl | 21-09-2005

    Per la llargada i la temàtica ja era una mica previsible que no seria el que tots ens imaginàvem (i que volíem saber amb tot detall!), però no m'hauria imaginat mai que ens sortiries amb canalons!

    Quanta malícia estructural en una història amb ni una mica de malícia! Molt bo, senyoreta :-)

    m

  • Van sortir bons els canelons?

  • jajajajajjajajaj[Ofensiu]
    estel | 18-09-2005

    Boníssim! Tot i q et mataria i em mataria a mi mateixa. El cas és que estàvem a classe d tecno intentant fer una web quan ho vaig llegir i em vaig descollonar allà mateix, bé l'imbècil del profe i m fot una sanció per no fer clase.... m'he hagut d'esperar fins ara per fer el comentari. Apa continua escrivint així que ho fas de puta mare!

    Petons :*

  • jajajajajjajajaj[Ofensiu]
    estel | 18-09-2005

    Boníssim! Tot i q et mataria i em mataria a mi mateixa. El cas és que estàvem a classe d tecno intentant fer una web quan ho vaig llegir i em vaig descollonar allà mateix, bé l'imbècil del profe i m fot una sanció per no fer clase.... m'he hagut d'esperar fins ara per fer el comentari. Apa continua escrivint així que ho fas de puta mare!

    Petons :*

  • jajajajja[Ofensiu]
    allonsanfan | 17-09-2005

    no ens facis això, jajajaaj. Sabia que no acabaria com la trama indueix, però ¡CANELONS!

l´Autor

Foto de perfil de Carme Dangla

Carme Dangla

20 Relats

176 Comentaris

41832 Lectures

Valoració de l'autor: 9.80

Biografia:
Vaig néixer el dia de Nadal de 1989, sóc del Maresme però m'agrada més la muntanya, sobre tot el Montnegre, que el mar.
Trec bones notes però estudio molt poc. Potser d'aquí un anys estudiaré matemàtiques.
De moment, el curs 2006-2007 el faré a Lille (França) amb una beca que he guanyat.
No tinc germans ni gaires amics, però els que tinc, són molt bons, encara que els puc veure poc.
M'agrada la música, però gens les discoteques.
Sóc amant del misteri, les conspiracions, els secrets i les històries complicades o sorprenents.
Sóc una optimista integral però quan m'emprenyo sóc terrible i dolenta amb els que m'han fet mal.
M'encanta la nit, els mussols, els rats penats, els gats i les cuques de llum. A vegades me'n vaig a dormir tota sola al mig del bosc, que és quasi l'única vegada que agafo el telèfon mòbil de casa, que el compartim tots tres.
Sóc tan rara, que no he discutit mai amb els pares des que tenia deu anys, però és que els meus pares també són molt rars. i entre els tres formem una república democràtica.
Tampoc no tinc les orelles foradades ni em poso mai braçalets, anells o penjolls.
Mai m'han donat diners, fora del del transport i despeses fixes, però sempre m'han donat oportunitat de guanyar-ne.


R en Cadena

En Jeremias em va encadenar i jo he passat la cadena a la Perestroika i a la NdEada

(descobreix què és "R en Cadena")