La maroma

Un relat de: llu6na6












Amb pausa assaboreixo el gust del cafè amb llet
mentre del temps aspiro la delicada aroma.
Del fil tensat d'incert travesso la maroma
i, de la vida amb gest de mort, accepto el plet.
L'instant s'encén dins meu i alhora prest s'apaga.
Diria que el sol surt, i no! tot just s'amaga.
Perduda al laberint de l'hora atropellada
malgrat l'engany, em sé, de tot, enamorada.


Comentaris

  • gypsy | 14-10-2007 | Valoració: 10

    quantes sensacions diferents
    ens fas experimentar amb suavitat sobtada!.
    Una música intrínseca és dins el poema.
    Una estudiada quotidianitat, posada en mots,
    costa molt, amb aquest resultat tan bell.

    petons

  • Realitat Profunda.[Ofensiu]
    Bonhomia | 11-02-2006 | Valoració: 10

    Molt romàntic, fins i tot potser un pèl massa des del meu punt de vista realista. També molt trascendental.

    Pel que fa al que tu em preguntes sobre com entenc el fet de viure fora de la societat, el meu cas en relació a l'autisme no s'allunya massa d'aquest. Tinc un transtorn esquizoafectiu i demà o demà passat torno a ingressar, com altres vegades a l'hospital Parc Taulí de Sabadell, la ciutat on vaig néixer.

    Per mi viure fora de la societat és ser lliure.

    Un petó i una abraçada.

    Sergi.

  • m'agrada més la frescor que el [Ofensiu]
    jaumesb | 01-02-2006 | Valoració: 10

    perfectisme
    el seminari d'investigació on és?

  • No tot són flors i violes..[Ofensiu]
    angie | 29-01-2006

    La vida és plena de moments amargs però sense ells no assaboririem els dolços. Un cóctel vital i necessari.

    Un poema ple de força i molt ben escrit, fet com amb diapositives... (és una apreciació particular)

    petonets

    angie

  • preciós...[Ofensiu]
    ROSASP | 28-01-2006

    Una descripció colpidora i fulminant del clarobscur de la vida.
    Has emprat un contrast d'imatges i d'idees que semblen dibuixar i desdibuixar el temps, alhora que la composició poètica té una musicalitat molt especial.
    Assaborir cada instant, malgrat saber que no podem retenir ni preveure cap moment.
    Jo també em declaro enamorada de la vida...

    Felicitats per tan bell i profund poema!

    Una abraçada molt gran!

  • Felicitats...[Ofensiu]
    cassigall blau | 28-01-2006

    ...doncs ja ets als autors + valorats.

    Ara, a per el Nobel!

  • De la vida accepto el plet[Ofensiu]
    Leela | 28-01-2006 | Valoració: 10

    malgrat l'engany, em sé, de tot enamorada.

    Lluna, enhorabona, t'has superat!!!
    Amb aquest poema has dit, al meu parer, què és la vida. M'encanta sobretot com acabes aquesta petita lluita de contraris:
    malgrat l'engany, em sé, de tot enamorada , amb aquesta frase trobo que expresses un vitalisme enorme.
    Potser estem perduts en el laberint d'una vida amb gest de mort, en la que els instants i el sol s'apaguen, però fins l'últim moment assaborirem la delicada aroma de la vida!

    Enhorabona Lluna, no tinc paraules!

    Un petó!

    Leela

  • M'agrada per que es senzill[Ofensiu]
    Bruixot | 28-01-2006

    però a l'hora molt musical, amb un ritme suau que llisca fàcil entre les línees.
    M'agrada perquè ens parles de coses que tots d'alguna manera em sentit, però ho fas amb les paraules justes.
    Les contraposicions que vas situant en el poema:
    de la vida amb gest de mort
    Diria que el sol surt, i no! tot just s'amaga
    ens van portant a les sensacions adequades: el món que veiem és el que és, i no ens toca més que estimar-lo així, o viure en l'amargor.
    En resum, el trobo un poema clavat, no hi sobra res, tot està al seu lloc. Per enmarcar!

    Bruixot

  • On es...[Ofensiu]
    cassigall blau | 27-01-2006

    ...aquest seminari!...por fa!

  • bhcydgetgdyhHYThgysikole!!!!!!!!!!!!!![Ofensiu]
    cassigall blau | 27-01-2006 | Valoració: 10

    qwrtbghdyuenjiuOkijmdj...i...huspñploejmkidazxetrdgfdgeryricmvuifnv,lsioxmsikdmdk.

    TgyehudjiksngtsgjusdieuydherujmcnvkolssjsmnsdueyucdbiemnfkiermvfioremgfikrneuJEFJEHFIENFKEFNKnhkjdn,...kioojorjoe3jfojelkemcdnuiehfbnk.fdnm...faltaria +!!!

    (es k m'he quedat sense paraules...) UAUUU!!!

Valoració mitja: 10