DELIRIS D'ESTIU

Un relat de: Cesca
De sobte el veig. La inutilitat de l’esforç li omple la mirada de tribulació i tristesa. Fins avui aquestes ales tan llargues li permetien volar sense descans, però vet aquí que ara l’entrebanquen i el retenen sobre aquestes llambordes roents a causa de la mala fe d'un sol d'estiu maliciós i implacable. Pobre falciot malferit atrapat en la incertesa del destí.

#fotoJMM
#cescamicrorelats
#cescadeliris
@fsolde55 -Instagram juliol-

Comentaris

  • Visca l'estiu [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 22-08-2023 | Valoració: 10

    Molt bon relat, Cesca. Un bon relat que dona per a pensar i té un tan de qualitat.
    Cordialment.
    PERLA DE VELLUT

  • Correcció al comentari d'en llpages[Ofensiu]
    llpages | 22-08-2023

    Volia dir Fidel, no Fèlix, perdoneu.

  • Efectivament,[Ofensiu]
    llpages | 22-08-2023 | Valoració: 10

    com diu en Fèlix en el seu comentari, "tots som falciots". Malmetre la natura com si no forméssim part d'ella és un tret al peu, i ara en comencem a veure les nefastes conseqüències. Una encertada denúncia amb el dubte de si hi haurà camí de retorn. Molt bé, Cesca!

  • a seguir endavant[Ofensiu]
    Nua Dedins | 22-08-2023

    El destí el desconeixem i és incontrolable, certament. En tot cas, no t'aturis d'escriure Cesca i bon estiu!

  • Cesca,

    Segurament tots som "falciots", si més no una mica.

    Poses el dit a la nafra.

    Molt bé!

    Salutacions,

    Fidel Gangonells

  • La destrucció [Ofensiu]
    Prou bé | 22-08-2023

    Del món Queco si em representat per un ocell estabornit per un sol implacable.
    Bon relat.
    Gràcies pel teu comentari al meu. No et preocupis, no es pot retirar, per ara, un relat enviat per error.
    Amb total cordialitat

  • Destrucció....[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 22-08-2023

    imparable del món, en gran part provocada per l'egocentrisme i la fam de poder d'uns quants. Un autèntic disbarat.

    Molt bon relat Cesca.

    Rosa.

  • LA NATURA...[Ofensiu]
    jomagi | 22-08-2023 | Valoració: 10


    ... se'ns mor. Com aquest lluitador de falciot en un món que l'estem destruint !... Desitjo que els responsables intel·lectuals d'aquesta desfeta agonititzin eternament. Aquest relat m'arribat al cor! Una abraçada Cesca.

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Cesca

Cesca

27 Relats

211 Comentaris

8964 Lectures

Valoració de l'autor: 9.94

Biografia:
M'agrada molt llegir i escriure, i per això intento aprendre a llegir i a escriure.
Ho faig amb més dedicació d'ençà que soc, més o menys, mestressa del meu temps.

solde12@gmail.com