El camí

Un relat de: Lavínia

El camí

Batecs.
Flocs de neu,
en resten petges grises
inacabades.

Dormint,
i, encara, passo
per molts carrers.

Flocs de neu
colguen l'or sec
sense poncelles.

Pneumàtics.
Rengles a l'asfalt,
temps i mesures.
Camins,
seients de l'autobús,
cares i mans. Res.
Enfilalls, sempre,
de llums pàl·lids
desperten el dia.

Flocs de neu
damunt l'herbei
i no creixen flors.
Sotracs.

Comentaris

  • Només dir-te...[Ofensiu]
    Llibre | 11-08-2005

    ...que m'ha agradat rellegir-te. He trobat aquest poema teu en la llista del "Últims comentats", i he gaudit com la primera vegada.

    Tens ànima de poeta, Lavínia.

    Un petó,

    LLIBRE

  • El millor camí.[Ofensiu]
    Jofre | 11-08-2005 | Valoració: 10

    Lavínia,

    La interpretació correcta de les paradoxes de la quotidianitat com a element bàsic per seguir bategant... malgrat els sotracs.

    Petons.

  • Sotracs[Ofensiu]
    Alícia Gataxica | 27-01-2005 | Valoració: 9

    Viatjar sovint crea imatges... un detall, circulant per una carretera, el pensament , sobre tot si condueixes sol et porta per camins desconeguts. No sé si he interpretat bé, però m'ha recordat quel com que jo faig sovint.

  • De com fer...[Ofensiu]
    Llibre | 30-12-2004

    poesia, tot circulant en autocar entremig d'una inhòspita carretera nevada!!!

    Has creat del no-res. Tot i que potser el no-res no existeix perquè si és no-res ja és alguna cosa. Ui! Espera, espera: em sembla que se me'n va l'olla!

    En dir que has creat del no-res em refereixo a què has fet poesia d'un fet tan banal i quotidià com pot ser un trajecte en autobús. I això té mèrit.

    Has parlat de la teva situació (el cor batega, estàs adormida), d'allò que t'envolta, del lloc on ets... Has parlat amb mots precisos i versos breus. I ens has fet viatjar al teu costat. Felicitats, per haver-ho aconseguit.

    LLIBRE

Valoració mitja: 9.67