Abraçant les cames

Un relat de: Aleix de Ferrater
Abraço les teves cames i els teus llavis
amb les meves cames i els meus llavis.
Les meves entranyes
abraçades per les teves cames
i les meves que t’abracen.
El moviment de les nostres cames
accelerant el ritme
de les nostres entranyes,
amb els crits dels teus llavis
al voltant dels meus, oberts
que criden i esclaten,
quan vessem les nostres entranyes.

Comentaris

  • Binari[Ofensiu]
    Nil de Castell-Ruf | 27-01-2018 | Valoració: 10

    Ah! una descoberta de poema. Disculpa la meva tafaneria dins el teu rebost de poesia. Aquest, un poema àgil, concís i per damunt de tot d'un erotisme de compàs binari. Una abraçada, Nil. D'això, trobo a faltar una més sovintejada incursió en la poesia...

  • ANDROGEN[Ofensiu]





    La fogositat amorosa d'aquest poema em fa pensar en aquell estat de perfecció originari de l'ésser androgen. La fusió, màgica i sexual d'aquest, bé podria ésser una reminiscència d'aquella fase de plenitud anterior a la diferenciació sexual humana. Enhorabona per aquest tast de poesia alquímica que ens has ofert de manera magistral.

  • Total comunió de dos cossos[Ofensiu]
    aurora marco arbonés | 07-11-2016 | Valoració: 10

    que gaudeixen del plaer i del contacte de cames, llavis i entranyes. Aquest poema eròtic ( que no pornogràfic) ens fa reviure les trobades amb l'amant en dies i nits de passió. T'ha sortit rodó, Aleix.

  • Naiade | 06-11-2016 | Valoració: 10

    Un poema passional, magnifica descripció d'aquests instants on que et deixes dur pels sentiments. M'ha agradat molt

  • Fusió?[Ofensiu]
    Illadestany | 28-10-2016 | Valoració: 10

    Moments d'il·lusió de fusió, bella hipotèsi de completud per als humans. El plaer que ens uneix i que quasi ens deixa creure que podem fer-ne de dos, un.
    Magníficament expressat , com sempre, Aleix.

  • Eròtic ...[Ofensiu]
    Bonhomia | 28-10-2016 | Valoració: 10

    ... i pornogràfic. Llàstima que no se'n facin gaire com aquest, d'explícits.


    Sergi : )

  • Bonic[Ofensiu]
    montserrat vilaró berenguer | 27-10-2016 | Valoració: 10

    Quin poema més maco i tendre

  • Abraçades d'amor[Ofensiu]
    Materile | 26-10-2016 | Valoració: 10

    Quin poema més curt però intens!!!!
    Amor, passió, delicadesa... per arribar a les entranyes tot abraçant les cames.
    Perfecte!!!!!!

    Una abraçada amb els braços i un petó a la galta, amic!

    Materile (Maria Teresa Galan)

  • Hola, benvolgut Aleix![Ofensiu]
    Nonna_Carme | 26-10-2016

    Una magnífica explosió de sentiments. Apassionat i delicat al mateix temps.

    Una abraçada a tu i a l'Olga.

  • Uummmm...[Ofensiu]
    Montseblanc | 25-10-2016 | Valoració: 10

    ...ràpid, intens i apassionat; en poques paraules, hi és tot.
    Gràcies, Aleix!

Valoració mitja: 9.9

l´Autor

Foto de perfil de Aleix de Ferrater

Aleix de Ferrater

137 Relats

2638 Comentaris

191480 Lectures

Valoració de l'autor: 9.97

Biografia:
Nascut a Barcelona el 1959, sóc periodista, encara que actualment no l'exerceixo. Resideixo actualment a Ribes de Freser (Ripollès), caminant, llegint, escrivint, vivint.
Literàriament, he guanyat el Premi Sant Joan 1995, organitzat per l'ONCE de Catalunya, el Jo Escric 2007, el Roc Boronat 2007 i el Guillem Colom i Ferrà, Vall de Sóller 2015.
He publicat els llibres "Escoltant la sal" (Fundació Cabana, Jo Escric 2007), "Arrels d'escuma" (Editorial Omicron 2008), "Flaix que enlluerna" (Editorial Omicron 2010), "Absolutament d'ànim" (Documenta Balear, 2016), "L'excés" (Ediciones Oblicuas, 2019) i "L'edat blava" (Associació de Relataires en Català, 2023). .

Aiximateix, tinc relats i poemes en llibres editats conjuntament amb diversos autors i editats per l'Associació de Relataires en Català, com "Tensant el vers" (2011), "Temps era temps" (2012), "Llibertat" (2012), "Traços de desig" (2014), "Somnis tricentenaris" (2014), "Mitjans de transport" (2017) i "Virtuts" (2018).