A vegades s'ennuvolen els pensaments

Un relat de: Nubada

A vegades,


s'ennuvolen els pensament
amb boires negres, carregades
de tempestes i foscos sentiments.

A voltes,
descarreguen un aiguat
d'aquells tan poca-soltes.
... sempre plou sobre mullat.

Però sovint, també sovint,
l'aire es refresca i renova.
Només un petit plugim
que fa veure-ho tot d'una manera nova.

Comentaris

  • una boire baixa[Ofensiu]
    maite masachs vendrell | 14-06-2007 | Valoració: 10

    s'assembla molt a com m'agrada a mi escriure, en tu es compleix alló de (lo bueno si breve 2 veces bueno) ho dius tant be que fas pensar, despres de llegir, ... aixó tambe m'agrada. Gracies per aquest vers!una abrçada guapa, maite masachs.

  • O boira baixa...[Ofensiu]
    Frida/Núria | 14-06-2007 | Valoració: 10

    Hola Nubada

    Tens raó potser ara toca l'inspiració del gris que, no té perquè se menys bo que la del rosa. Tu guarda els romàntics a la llibreta que dius i un dia ja vindran sols.
    Ja veus aquí n'hi ha de tots, com dies i colors. Aquí està la gràcia de poder escriure.
    Salut relataire!

  • es com la vida![Ofensiu]
    xelofont | 21-05-2007

    es bonic que siguis senzilla dient les coses, que no vol dir poc elaborat, de fet els homes crec que som senzills, després ens compliquem l'existencia peró en el fons som senzills.
    Merci per la recomenació,ja l'havia llegit, de fet, m'agrada les bufes que dona escrivint pellpintada, peró gràcies, t'aniré espiant.

  • A vegades...[Ofensiu]
    montxita | 20-05-2007

    en tenim sort d'aquest plugim... aquesta boira que se'ns posa dins és una miqueta punyetera,eh!

    Moltes gràcies per comentar-me! això ha fet que et conegués i me n'alegro!!

    Fins la pròxima!

  • Precios precios[Ofensiu]
    Densito | 16-05-2007 | Valoració: 9

    Molt bona forma de transmetre, totalment directa al gra. De vegades aquets plugims, son els unics que deixen veure un bonic arc de sant marti !!!
    M´he n´alegro de que tot fos be l´once passat, enrecorda del meu CREMAT !!!!!!
    un peto

  • Mmmm...[Ofensiu]
    pellpintada | 15-05-2007

    Un poema com a mi m'agraden. Senzill, modest, fàcil, directe, entenidor, clar, net... Bonic com una mala cosa!!!
    Hem coincidit en els "pensaments " o m'has plagiat? Nubada, Nubada...

Valoració mitja: 9.75