Amb lletres de pal (nanorelats)

Un relat de: Nubada

*

Amb lletres de pal

Va arrencar un full del quadern i amb un retolador gruixut va escriure:

"MARIONA TASTIMO ET VOLS CASAR AM MI?"

(Tema: declaració d'amor)

**********

Direcció per objectius

L'objectiu dels directius és redactar objectius. L'objectiu dels subordinats és assolir-los sense passar-se, no fos cas que després n'hi afegeixin.

(Tema: l'absurd)

**********

Vella xiruca...

Canalla, monitors, guitarres i cançons. Finestres obertes. Corredisses i rialles entre els compartiments del tren de la línia de Vic.

(Tema: el tren)

**********

De quan es demanava la mà

Contemplaven emocionats el somriure radiant i nerviós de "la seva nena". Per sota la taula, els novells promesos feien manetes.

(Tema: mans)

**********

Sense transparència

Intentà mirar-lo als ulls però es veié reflectida a ella mateixa. S'adonà que no era transparent, i el va deixar.

(Tema: ulleres de sol)

**********

Matí de diumenge

Dues criatures s'encabeixen enmig dels pares, que dissimulen dormir. En un instant, el llit és un desgavell de llençols entortolligats.

(Tema: entre llençols)

**********

Quan plorem les dones

Ulls embotornats, nas vermell, llavis inflats... tan bé que ens va plorar però que lletges que ens posem!

(Tema: plors)

**********

Penedida


Sortí amb el botí a la butxaca. L'enxamparen quan, penedida, intentava encertar el pal al foradet de l'expositor de xupa-xups.

(Tema: sensepa)

**********

Monopoly

Al cap de tres hores, només desitjo caure a l'hotel del passeig de Gràcia, quedar-me arruïnada i fer de caixera.

(Tema: entreteniments)

**********

Amigues

En el moment més inoportú, una sola mirada de complicitat ens provoca riallades contingudes que no podem aturar. Som amigues.

(Tema: a riure!)

Comentaris

  • Com t'ho fas[Ofensiu]
    Nonna_Carme | 14-06-2009 | Valoració: 10

    per a escriure uns "nanos" tan deliciosos? El primer és entranyable i el següent i l'altre i l'altre ...Em quedo amb tots i et felicito.
    Una abraçada.
    Nonna_Carme

  • hauries de tenir mil comentaris[Ofensiu]
    Endevina'm | 13-06-2009

    com és que la gent no et deixa allò que veu en llegir els teus nanus?
    Alguns són antològics, prenyats d'una história amagada que dónen per a molt més del que llegim d'entrada.

    com diu algú en un altre comentari, ets una crak dels nanus.

    Rínxol negre

  • De Núria-nanoreptarire a Núria-nanoreptaire[Ofensiu]
    nuriagau | 30-04-2009 | Valoració: 10

    En aquesta ocasió t'esmentaré el que són tendres i que denoten que la seva autora és molt humana:
    ·Sense transparència
    ·Matí de diumenge
    ·Penedida
    ·Amigues

    Felicitats per aquests nanos!
    Celebro que hagis recuperat la nanoinspiració, companya!

    Núria


    PS. Seguiré llegint les teves recopilacions per tal de gaudir i aprendre.

  • Lletra a lletra...[Ofensiu]
    Unaquimera | 04-04-2009

    Què bons que són aquests "nanos", tan breus i tan ajustats als diferents temes.
    Votar només tres seria difícil! Sort que, en aquest cas, no he de fer-ho, i puc gaudir-ne de tots, somrient , entendrint-me, sorprenent-me o imaginant històries...

    T'envio una abraçada confiant en què no t'arribi en un moment inoportú, i que quan te la posis, et faci sentir el seu contingut: és plena d'afecte!
    Unaquimera

  • Bons tastets[Ofensiu]
    Galzeran (homefosc) | 11-03-2009

    els recordo gairebé tots dels reptes, tens una gràcia mol personal, i n'hi ha algun que per ells mateixos son veritables histories d'infinites possiviltats.

    Ets una NUbacrakc del nanu.
    Una abraçada

    Ferran

Valoració mitja: 10