Taaaat! (nanorelats)

Un relat de: Nubada

*


Taaaat!

El seu univers ha desaparegut rere el mocador.Taaaat! Entre riallades, la mare li retorna el món als seus ulls.

(Tema: l'univers petit)

**********

Per babau

Quan tornà a la feina, va preferir inventar-se les seves vacances. Havia passat els primers dies d'agost a Port Aventura.

(Tema: la canícula)

**********

Llàstima del txinta-txinta

L'esportista català rebia emocionat el seu or olímpic. Només una música de fons enterbolia aquell instant únic.

(Tema: olímpics)

**********

Pubertat

Arrambada al noiet, sentí per primer cop un nosequè que li venia de molt endins. S'arrambà més, i li agradà.

(Tema: el ball)

**********

Custòdia compartida

Ho havien compartit tot durant molt anys, però ara ja només compartien la custòdia dels seus fills.

(Tema: compartim?)

**********

President en temps de reformes

Pressupostos, permisos, quotes... menudències. El que li treia el son era acordar el color de la pintura de la façana.

(Tema: veïns i veïnes)

**********

D'un dia per l'altre

Un bon dia va passar de ser el millor a ser un perdedor. Però ell era el mateix de sempre.

(Tema: sóc el millor)

**********

Tranquil, tiet

- Ho sabia! Els papes diuen que portes banyes, però tranquil, tiet, que he mirat bé i no tens res.

(Tema: el banyut)

**********

Convertint la poesia en prosa

Una brisa li acarona
el seu rostre tan morè...
-Puto vent i puta sorra...
ara sí que no veig re!

(Tema: poetes i prosistes)

**********

La iaia té Alzheimer

Diu la mama que malgrat la iaia no recordi com em dic, si li parlo m'escoltarà i recordarà que m'estima.

(Tema: memòria)

*********


Comentaris

  • Nanoreptes de nou?[Ofensiu]
    nuriagau | 28-04-2009 | Valoració: 10

    La veritat és que és una gran idea això d'anar recopilant els nanorelats. D'aquesta manera, els que no navegàvem per RC fa un cert temps, podem gaudir de les creacions que havíeu fet.

    Deixa'm destacar-ne algun.

    ·Taaaat! : Perquè, malgrat és simple, l'univers dels nens és, precisament, aquest.
    ·Llàstima del txinta-txinta: perquè... Suposo que la raó és evident.
    ·Custòdia compartida: perquè, lamentablement, és una realitat que viuen moltes parelles separades amb fills.
    ·Convertint la poesia en prosa. Aquest el podries penjar al fòrum per il·lustrar la discusió polèmica que està vigent en aquests moments.

    Felicitats, companya de Nanoreptes!

    Núria

  • jota,bé m'enganxo[Ofensiu]

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

  • Crec [Ofensiu]
    Nonna_Carme | 26-11-2008 | Valoració: 10

    que s'ha de tenir una gran quantitat d'enginy per a dir molt amb poques paraules i tu en tens a dojo.
    "Tranquil tiet" traspua innocència i "la iaia te Alzheimer" és pura tendresa.
    Junt amb les gràcies pel teu comentari t'envio una abraçada.
    Nonna_Carme

  • Ets una mestra.[Ofensiu]
    JOANPG | 19-11-2008

    Els teus nanorelats, que sovint guanyes, fan que em permeti la llibertat de nomenar-te
    "Mestre en nano saber". I la paciència de recopilar-los és fantàstica perque no es perdin en les llistes innombrables del Forum. Gràcies.

  • Taaaat![Ofensiu]
    jacobè | 19-11-2008

    Què mono aquest nano!
    Sí, el nano és un petit gran invent.
    Ens nanoreptem,
    jacobè.

  • Ets una destacada nanorelataire[Ofensiu]
    angie | 13-11-2008

    Sempre hi ha cert grau d'humanitat rere els teus nanorelats. (potser sóc jo que el veig perquè estic doctorat, jeje)

    De debó, un grapat de bona síntesi i enginy, en cadascun d'ells.

    Dr.E (angie clapant)