Quan falta? (nanorelats)

Un relat de: Nubada

*

Quan falta?

Exhaust, creus que ets a punt de fer el cim... però encara queden dues carenes.
Això ens passarà als seixanta-cinc.

(La jubilació)

---Relat guanyador---

**********

Per deixar-ho se n'ha de ser

Donaven un premi tan atractiu a qui aconseguís deixar de fumar que per poder participar-hi es va convertir en fumadora.

(Deixar de fumar)

**********

Això sí que fa por!

El que de debò fa por, més que l'ordinador, és el drap de la minyona feinejant entre cables i connexions.

(Us fa por l'ordinador?)

**********

Pluja de fang

Pluja carregada de partícules de pols del desert que cau poc després que el cotxe surti del túnel de rentat.

(Fenòmens meteorològics)

**********

Podria ser pitjor

Temia tant l'estrès postvacacional que no volia tornar a la feina.
Però la depre de l'atur hagués estat molt pitjor.

(Decepcions de les vacances)

*****

A les velleses

De tots els petons que recordava, cap li despertava els sentits tan intensament com aquell primer petó robat.

(Petons)

*****

El culturista

Durant anys d'exercicis i calories desenvolupà una tensa i formosa musculatura.
Avui, cansat d'aixecar peses i discs, tot li penja.

(En forma)

*********

Ballar als anys setanta

Només necessitàvem una casa sense pares, begudes, música lenta i un tocadiscs. Llums apagats i a arrambar. Li dèiem "ballar".

(Ballem?)

**********

Això que té

"Un dia tindràs un desengany", li diuen.
Ell somriu: "potser sí..." i, mentrestant, és més feliç que tots els altres.

(Optimisme)

**********

La camisa li va petita...

A l'escola la pinten amb mocador i davantalet.
A la cantonada, el castanyer és un homenot amb samarreta sense mànigues.

(Tots Sants)

**********
**********

Comentaris

  • M'encanta[Ofensiu]
    allan lee | 07-11-2011

    el del petó robat, el de l'estrès post-vacances i el darrer, de Tots Sants. M'hi vaig fer un tip de riure quan va participar en un nanorepte al fòrum. No sé com ningú t'ha comentat encara, són nanos molt saborosos;-))

    Moltes gràcies per organitzar el desempat dels Aliens. He estat sense línia durant quatre dies, uff. Una abraçada

    a