El llapis vermell (onzena desena de nanorelats)

Un relat de: Nubada

El llapis vermell

Premé fortament el llapis, traient la llengua. Passejant-lo a plaer pel full en blanc descobrí, bocabadat, el seu primer gargot.

(Tema: l'obra d'art)

-----nanorelat guanyador-----

**********

Tartamut i tot!

S'enamoraren. Ella, en descobrir que l'actor de Jeremies era tartamut de debò. Ell, en tocar aquelles fantàstiques galtes de tomaquera.

(Tema: assajant els pastorets)

**********

L'estudiant de BUP

S'alegrava molt quan convocaven assemblea a l'institut. L'importava un rave el motiu, però sabia que demà hi hauria vaga. Festa!

(Tema: reunions i assemblees)

**********

Pare de família

Els asseu, els lliga, plega la cadireta…
Instal·lat al volant, tot suat, s'adona que ja fa tard onsevulla que vagi.

(Tema: sobre rodes)

**********

Contactes

A través d'internet coneixia contactes, trios, orgies... això de la calçotrobada semblava novedós i excitant. Es posaria el de lluentons.

(Tema: el calçot)

**********

Desempats familiars

Si no quedava temps per partides de desempat, mon germà i jo acabàvem ràpid: un, dos, tres, pedra, paper, tisora…

(Tema: l'empat)

**********

A tres quarts i mig

A tres quarts i mig de dotze s'adonà que el termini per al nano acabava a mitjanit. Començà a escriure.

(Tema: situació límit)

**********

Ara sí que ho entenc

No entenia el meu avi quan rondinava: "treballant, ningú no es fa ric!".
Amb els anys, ho he anat entenent.

(Tema: treballadors)

**********

Dues heroïnes

Un carrer enllà es deien adéu amb la mà. La nena, per primer cop, feia sola el camí cap a escola. La mare, de lluny, comprovava si creuava amb verd.

(Tema: gestes heroiques)

-----nanorelat finalista-----

**********

Jo de tu...

Sempre trobaràs bons amics que t'aconsellaran que et separis.
Però quan estiguis a casa, ben sola, ells no hi seran.

(Tema: consells)

-----nanorelat guanyador-----

**********

Comentaris

  • Un munt de nanos[Ofensiu]
    David Gómez Simó | 07-08-2010

    estant bé. Força divertits uns, més seriosos els altres. però això ja ho tenen els nanos, sempre acabem ficant molt de nosaltres o del nostre entorn en una petita frase.

    A veure si els ajuntes tots i en fas una història llarga, segur que resultava interessant.

  • Bona recopilació![Ofensiu]
    nuriagau | 25-07-2010 | Valoració: 10

    Celebro que, novament, t'hagi sreincorporat als Nanoreptes.

    Voto els següents.
    ·Tartamut i tot!: Demostres haver vist més d'un cop els Pastorets.
    ·A tres quarts i mig: Crec recordar, fins i tot, aquesta edició de nanos.
    ·Ara sí que ho entenc: Sembla autobiogràfic, però... meu!

    Enhorabona, Sibada!

    Núria