Viatge estelar: El camí al plaer

Un relat de: Ishtar1717
Em sento poderosa. No et veig, però et sento.
Acoblats a la perfecció, com una nau a l'espai, estem decidits a què la nostra missió sigui un èxit.

Em sento poderosa, dirigint una nau quasi sense control.
Embogida dins un moviment constant ens condueixo cap a la destinació que hem triat a l'inici d'aquesta nova aventura.

Em sento poderosa. El (teu) timó el tinc ben present. I completa la teva presència el fet que les teves mans acaronen la meva pell sense descans. Això és el millor combustible que (me) pots aportar per arribar tan lluny com puguem.

Em sento poderosa. Sento una excitació indescriptible, provocada per les teves paraules ofegades, que no són altra cosa que gemecs que deixes partir en cada un dels meus moviments.

Em sento poderosa. Mentre em quedo sense respiració, mans enlaire, deixo partir, victoriosa, un crit que anuncia l'arribada al final del viatge.

Em sento poderosa. Giro lleugerament el cap cercant la teva mirada. Obtenint la complicitat de la intensitat viscuda en aquest viatge. Ulls com a plats i somriures d'orella a orella.

Em sento poderosa. Baixo de la nau. M'apropo a tu. Només un intercanvi de mirades que no necessiten paraules per expressar tot el que acaba de passar.

Em sento poderosa. Agraeixo haver compartit aquest nou viatge amb tu.

Comentaris

  • Felicitats[Ofensiu]
    olgalvi | 12-03-2017 | Valoració: 10

    Un relat preciós, curt i intens.