Converteix les meves paraules en sensacions reals

Un relat de: Ishtar1717
Ansia per ser-hi.
Ganes de ser-hi.
Bogeria per ser-hi.

Just arribar, creuar mirades i ja estam dins un altre univers.
No sé com arribes. Si sé com arribo.

Arribo. T'espero.
Arribes. T'apropes.
Ens apropam just amb la força del desig d'un per l'altre.

Avances. Venc cap a tu. Tot amb una velocitat continguda. 
Mirades que es creuen. Llavis que es toquen.

Forçaré el teu desig perquè sàpigues dur-me a la màxima excitació abans de ser un tot sol.

Besa els meus llavis, besa el meu coll. 
Acaricia el meu cos amb els teves mans. 
No t'aturis en cap lloc concret. 
Deixa que elles facin un recorregut.
Acaricia el cos, per avisar-lo de que el convidaràs a jugar.
Passa les mans pels cabells.
Besa de nou el coll.
Mossega suaument el lòbul de l'orella.
Te vull juganer. Te necessito juganer.
Convida a les teves mans a insinuar-se als meus pits. 
Toca'ls. Engana'ls. 
Fes-los sentir desitjosos de les teves mans.
Fes-los sentir desitjosos dels teus llavis.
Fes que te demostrin que estan contents de les carícies rebudes.

Convidem a canviar de lloc.
Cedim el pas, i amb les teves ànsies contingudes empenyem sobre el llit mentre cerques els meus llavis.
Quedes sobre el meu cos. Els nostres llavis enganxats i les teves mans que no deixen de perseguir el contacte amb el meu cos.
Assegut sobre el meu ventre, aixeques el teu tors. Me mires i cerques el contacte amb la meva pell.
Les teves mans passen per sota de la roba per sentir l'escalfor de la meva pell.
Deixa que jo senti l'escalfor de les teves mans. 
Cerca suaument arribar als meus pits, i convida als teus dits a cercar els mugrons per seguir el joc.
Retira les mans, deixant-me amb ganes de voler-ne més.
Inclinat i regala'm de nou la dolçor dels teus llavis.
Si ho sents, treu-me la roba de la manera més sensual que sàpigues.
Cerca una mirada de provocació.
Contagiem el teu ritme.
Contagiem les teves ganes de veure el meu cos nu.
Vés peça a peça.
No oblidis seguir regalant-me carícies i petons.
No deixis espais en blanc.
Fes que la meva imaginació vagi més enllà d'on fins ara ha pogut arribar.
Fes que la meva imaginació vagi més enllà d'on fins ara l'has feta arribar.
Vull sentir com me toques.
Vull notar la humitat dels teus llavis recorrent el meu cos.
Vull veure la teva mirada de desig contingut.
Regala'm un somriure de complicitat.
El meu cos ha quedat al teu abast.
Espero que en aquest moment el meu cos estigui en la lleugera línia fronterera entre la sensibilitat i l'excitació.
Vull experimentar com el meu cos demana rebre més mostres del teu afecte.
Si vols pots embenar els meus ulls. 
Així és possible que em submergeixi més i millor en el món de les sensacions.
Tu decideixes si vols que te segueixi el joc amb la mirada o no.
Puc donar-me la volta.
Vull donar-me la volta?
Vols que em doni la volta?

Mentre arriba una resposta, pots aprofitar per deixar al descobert el teu tors o fins i tot el cos sencer.



Si m'he donat la volta, ...
 
Asseu-te sobre les meves anques o una miqueta més enrere, així deixo el meu culet a la teva vista.
O, col·loca't segons puguis treballar millor el meu cos.
Vull que te sentis com si tenguessis fang a les teves mans i volguessis crear la millor escultura mai feta.
Que vol dir això? Que desitjo que segueixis, i si és necessari, intensifiquis el joc de contacte.
Tomba't sobre mi.
Acaricia els meus cabells.
Besa el meu coll. Fes-li petites mossegades.
Digues-li a les teves mans que sentin tota l'amplitud de la meva esquena.
Avisa-les de què aplanin el terreny, perquè els llavis, quan facin la seva ronda, no es topin amb res estrany.
Arriba a les anques.
Agafa-les. Fes-lis un massatge. Besa-les. Mossega-les.

Tot amb la màxima tendresa que puguis.
Fes que no vulgui que deixis de tocar-me.
Fes que el meu cos es mogui demanant-ne més.
Vigila el meu nivell d'excitació.
Vols que em toqui?
Te vols tocar?
Si estàs nu i sobre mi, mira el teu membre. Si està amb ganes, deixa'l col·locar-se entre les meves natges. Deixa que senti la seva fortor.
Treu-lo i deixa que rellisqui novament entre les natges.
Te pots tocar.
Juga amb tu amb una mà, i amb jo amb l'altre pitjant sobre el meu culet.
Mou el teu membre ben aprop del meu culet, des de dalt cap a baix o des de baix cap a dalt.
Insinua't suaument a la meva entrada de darrere. No forcis absolutament res.
Suggestiona't. Excita't amb els pensaments que se te generen.
Segueix besant-me, acariciant-me.
No perdis en cap moment el contacte amb el meu cos.
Convidam a girar-me de nou.
Vull veure la teva excitació física. Vull comprovar que tot està cap amunt.
Abans de seguir el joc, vull ser conscient de tot el que m'ha provocat el joc duit a terme fins ara, vull prendre consciència de la meva excitació.
Tombat sobre el meu cos i atraca al teu membre al meu sexe. Mostra-li la seva duresa.




Si has volgut que seguis en la postura inicial, ...


Si creus que estàs prou esvalotat. Si creus que la meva excitació és notable.
Potser ha arribat el moment de canviar de pista de joc. Però no es pot fer de manera brusca.
Pots dedicar-te a la part inferior del meu cos, però no abandonis la part superior. Aprèn a fer un joc en el qual combines parts del meu cos amb parts del teu.
Inicia un nou recorregut sobre el meu cos.
Suaus petons al rostre. Ulls, nas, galtes, llavis, mentre les mans acaronen els cabells, mentre els teus dits humits dibuixen els meus llavis.
El camí és descendent. La llengua anirà marcant camí. Els llavis seguiran el seu rastre, segellant amb petons tot el recorregut.
Cerca els pits amb la boca.
Agafa els pits amb les mans.
Besa'ls. Amassa'ls. Acaricia'ls.
Xucla com si d'ells brotés el més dolç nèctar de qualsevol flor d'un jardí.
Passa els teus dits suaument per damunt els mugrons, fes-los tornar més forts del que puguin estar.
Mossega'ls, fes-me sentir un calfred recorrent el meu cos.
Gaudeix el moment. Fes-me pujar la intensitat del desig cap a tu.
Juga sense descans.
No deixis de tocar-me, acariciar-me, besar-me.
Segueix el caminet cap al meu pubis.
Dona'm mostres de què vols saber que hi ha una mica més abaix.
Dissimula les teves ganes de tastar el que saps que hi pots trobar.
Lloc sagrat. Lloc desitjat.
Amplia àrea per jugar, per fer sentir, per generar excitació incontrolada.
Arribes al punt en què has de ser més suau, més dolç, més delicat.
Oblida les preses.
Deixa a un costat el teu desig incontrolat.
Vull que siguis capaç d'excitar-me fins al punt que te demani que em facis teva.
Cerca el moment en què no pugui seguir el joc sinó és amb tu dedins.
Voldria que sense paraules sabessis què vull viure, sentir i experimentar, però els pensaments no són sempre transparents.
Per això te donaré pistes del que vull i com ho vull.
Aprofitant la cançó dire "Besos, ternura, que derroche de amor, cuanta locura"
Has d'aprofitar tots els meus raconets més sensibles.
Descobreix o redescobreix els meus punts erògens.
Fes que la pell se'm posi de gallina quan senti els teus llavis besant-me la part interna de les cuixes.
Envia a les teves mans a acariciar el baix ventre acabant el seu moviment sobre la zona púbica.
Fes un conat de davallar els teus dits ben humits (després d'haver-los passat per la teva boca o la meva) cap al punt més delicat que em genera un plaer absolut.
Has de ser molt suau. M'has de deixar en ganes de sentir-te, però quasi sense tocar-me.
Juga amb la boca, amb les mans.
Juga amb la llengua, amb els dits.
No deixes d'estar en contacte amb la meva pell.
Passa la teva llengua entre els plecs de les meves cuixes i els meus llavis més sexuals.
Besa els mateixos punts pel que has deixat empremta amb la teva llengua.
Fes que m'estremeixi només de sentir aquest suau contacte.
Pots apropar-te al punt desitjat.
Deixa que els teus dits s'obrin pas des de l'exterior cercant el detonador del meu cos.
Suauuuuu. No t'emocionis.
Pots deixar intervenir la teva llengua, m'agradarà sentir-la desitjo-sa de deixar la seva humitat cercant la meva.
Vas endavant i enrere. D'un costat a l'altre.
No t'aturis en cap lloc en concret.
Reparteix el teu joc per tot.
Comparteix el joc i reparteix-te entre el meu centre neuràlgic i tot el que l'envolta.
Necessito sentir les teves carícies i els teus petons repartits per la part abdominal, púbica i si m'apures anal.
Incorpora't en algun moment i comparteix amb mi els teus llavis.
Després podràs tornar al lloc d'on venies, però abans fes una aturada als pits, que ja quasi han oblidat el regal que han tengut fa uns instants.
Aconsegueix fer-me sortir un gemec de plaer.
Mantén la calma. No perdis el control. Ho estàs fent molt bé.
Ho disfrutes? Espero que si. Jo ja em sento lluny de la terra.
Pots tornar a la part inferior.
Reprèn el joc amb petons i carícies, abans de donar pas a boca i mans.
Ja saps que arribo al meu màxim tenint una combinació de tot això. No ho perdis de vista 
Sentir la pressió dels teus llavis i de la teva llengua entre anus i vagina m'embogeix.
Pots anar de nou al meu culet. Saps que m'excita un munt i ,si puc aguantar el moment, m'agrada.
Si t'hi entretens, no t'hi quedis de manera fixa. Entra i surt, besa natges, acaricia la zona púbica.
Engana'm de nou amb els teus dits travessant amb la seva màxima juguera els meus llavis més íntims.
Pots anar canviant de lloc, però amb suavitat, amb calma.
Vés a comprovar la duresa del meu sexe, assegura't que el meu cos te dóna mostres inequívoques d'excitació.
Passa la llengua donant voltes per tot el meu sexe.
Pressiona´l de tant en tant.
Entra a jugar amb la boca, com a tu t'agrada, però no posis el punt mort.
No te quedis massa temps seguit en el mateix lloc.
Juga amb tu mentre me menges i per poc que puguis col·loca't d'alguna manera que te pugui veure. Això augmenta el meu nivell de desig.
Si canvies de lloc, i tornes anar cap el meu culet, menja-t'ho com vulguis i si veus que estic prou excitada, i te fa ganes, convida a les meves mans a baixar i participar en el teu joc.
T'excita veure o sentir que tu gaudeixes del meu culet amb mans i boca i jo m'estigui masturbant? a mi si, així que en algun moment segur que ho faig.
Ho estàs fent molt bé. No t'aturis.
Petons, carícies, xuclades, massatge, ...ummm, això supera qualsevol definició de plaer que hagi pogut demanar, i segurament viure.
Pots incorporar-te de nou. Besa els meus llavis que necessiten quedar humits de nou, i mentre, te convido a entrar amb els teus dits a la meva cova.
Entra i surt. Entra i surt, i aconsegueix que el meu cos boti de gust mentre tenc la teva llengua dins la meva boca. La llengua que m'ha assaborit fins ara i que encara no ha acabat la juguera.
Com va la teva excitació? Sents que el teu membre és prou valent i està en condicions de ser convidat a la meva festa particular?
Me veus en la situació extrema de no poder més i estar per demanar sentir-te en el més íntim de mi?
Espero que sigui que si, perquè no puc més.
Tu has seguit les instruccions i has seguit un joc.
Sé que t'agrada que me corri mentre me tens a la boca , però saps que si estic prou excitada, com segurament és el cas, el que me torna boja és fer-te explotar dins meu per seguir-te i sentir-te de la millor manera possible.
Què hi dius? Seguim el joc de ser un tot sol i recorre tot l'univers mentre convertim la fusió en un orgasme indescriptible?

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer