Venjança al vàter

Un relat de: Màndalf

Tinc unes ganes boges d'anar al vàter i no puc satisfer-les. Està ocupat i la gent fa cua davant l'anhelada porta maragda. Sóc el quart del torn, però només hi ha un vàter; hauré de fer alguna cosa,... de moment tanco els ulls i em concentro: no passa res, puc aguantar, no passa ser, puc aguantar,... ... un minut, dos, tres... ...cinc...

Quan miro encara hi ha els tres angoixats del davant i silenci a dins del vàter. S'haurà mort el de dins? Podria passar,... un atac de cor, un desmai o què sé jo! Torno a tancar els ulls i, en un procés litúrgic, penso en la meva vida, la meva infància, la universitat, la família, tot allò que moltes vegades em fa passar l'estona sense adonar-me'n...

Al cap d'una estona la meva situació ha empitjorat. Per força he de passar a una posició més radical: creuo les cames i premo les dents, creuo les mans i em premo les parts; no ha de sortir res d'allí, sigui com sigui.... aguanta Manel, aguanta... Sé que si per un descuit goteja mínimament l'aixeta ja no hi ha marxa enrera; el mullader serà total.

Per fi! Se sent el soroll de la politja de la cisterna i com deixa anar el seu contingut! Els presents ens mirem odiosament com si ens volguéssim atropellar per assolir la porta. Enveja mortal al primer del torn. Tot es transforma en sorpresa quan surt aquella jove d'uns disset anys del vàter! Amb aquell posat de reina del món propi de la seva edat, s'acaba d'arreglar els cabells amb absoluta indiferència envers els mascles angoixats de la cua. Com s'ha colat aquesta aquí?... al recinte femení del costat potser són quinze; alguns drets masculins trigaran més en assolir-los... potser no és un dret, penso comprensivament...
I ella, tan fresca, tan preciosa, marxant decidida, ens mira descaradament i ens escridassa: "Què? Què mireu? Porteu segles pixant primer!! I per què? Perquè la teniu enfora? És l'hora de la venjança! A la cua els pitxes llargues!!"

Mullader total.

Comentaris

  • jajaja![Ofensiu]
    perunforat | 14-02-2008

    Molt divertit!!Qui no s'ha trobat en aquesta situació alguna vegada?Digne d'expressar en un relat, un fet quotidià de desesperació màxima...un...siusplau, vinga, de veritat que no puc, va...Aguanta...jajaja!
    A vere si m'inspira aquest!
    Arreveure!

    Perunforat

  • Iepaaaa...!![Ofensiu]
    RATUIX | 22-06-2007 | Valoració: 9

    Confeso, confeso!! Jo també ho he fet. M'he colat als WCs masculins. Els lavabos de nois solen estar buits i no hi ha 30 quilos de paper higiènic amuntegats per tot arreu (i en canvi, sol haver-ni en el porta-rotlles) i per algún misteri, no solen tenir el lletrero d'ESPATLLAT a la porta.
    Però mai m'havia imaginat l'altra banda.
    He rigut molt. Molt bé el relat.

  • El recordo i recordo també...[Ofensiu]
    angie | 23-01-2007

    que en arribar al final vaig haver de contraure els muscles...jejeje

    Trobo que et curres molt els relats d'humor, tot i que tens un do natural per fer-ho. Crec que són els relats que junt amb els eròtics costen més de lligar. Tot allò frívol necessita de molta imaginació i de bona narrativa, s'ha de combinar les frases curtes sense caure en monotonies i endinsar al lector en la història, enredant-lo, duent-lo allà on volem per fer-lo esclatar al final... I quin final!jajaja...

    Quan tinc un dia una mica tèrbol, sempre em passo per la teva plana i tot i que avui no ho és (malgrat el vent maliciós de primera hora, brrrrr), he decidit comentar-te, doncs feia dies que no ho feia...

    petons

    angie

    PS : la fotografia de la bio sembla que tingui moviment : l'arbre rendint-se a la bellesa de les roselles...

  • Quin KRAK[Ofensiu]
    magma | 18-01-2007

    Porto molt poc en aquesta web, i tot i que he llegit molts textos... t'asseguro que els teus no mel's perdo!! Són genials, realment genials.

    I aquests, vaja, esque ha sigut perfecte, tens un do !!! Molt currat.. realment m'ha encantat, quin tip de riure... ai que es pixa XD jajajajaa

    Molt i molt booo!!

    Petons de mâgmâ

  • Igualtat[Ofensiu]
    ciosauri | 14-01-2007 | Valoració: 10

    És l'últim lloc on m'hagués imaginat un discurs
    -abreujat, però discurs- sobre els drets d'homes i dones! Un relat d'aquells que et fan obrir la finestra de valoració i comentari de manera automàtica.

  • original[Ofensiu]
    Kristen Clàudia | 04-12-2006

    i m'ha agradat...jajajajaja si senyor....molt...com ho diria...inesperable, pensava que es pixaria sobre!!!

    Gràcies.
    K.C

Valoració mitja: 9.75