Una nit amb tu

Un relat de: L'ull de la subcultura

La penombra ens arrapa en un vel d'intimitat, guarint-nos del fred hivernal ens abracem tendrament, a la pell nua intueixo les sinuoses corbes del teu cos, desitjo perdrem entre elles embriagat de el teu extasiant aroma.
La nit es per nosaltres, com a l'amor trobadoresc l'alba, el naixement de un nou dia es el motiu de la nostra separació, això ara resta llunya, però tristament som conscients d'aquest destí cruel.
T'estrenyo amb força, tinc por de perdre't, que tot sigui un somni i t'esvaeixis del meu costat. Per desgracia soc incapaç de dir-te tot el que sento, les paraules no son suficients.
Els teus ulls, com dos fars de la nit, m'indiquen el camí als teus llavis, una càlida sensació sorgeix del contacte dels nostres llavis i me n'adono de la meva sort.
Sort de estimar, sort de ser estimat, sort de estar amb tu aquí i ara.

Comentaris

  • Qui coneix[Ofensiu]
    RATUIX | 11-01-2008

    aquesta passada de sentiments i els pot expressar així, ja sap que la vida val la pena.
    Es un escrit directe, sincer, intens i bell.

  • impresionant[Ofensiu]
    vio_ska | 11-01-2008 | Valoració: 10

    sembla q estigui alla mateix, mirantu. d la manera en q transmets els sentiments... brutal!

    kuidat! viO

  • Pau de mon coeur![Ofensiu]
    RainBow_CoLouRs | 26-12-2005 | Valoració: 10

    Feia temps que no et llegia, i ja tocava :D

    Com no, sempre tan mono com jo dic jaja!

    Bé, ja saps que em penso de com escrius, m'encanta la teva sinceritat i sencilesa.

    I res, que gràcies per estar allà sempre que et necessito i per ajudar-me a veure qui vol la pena i qui no.

    Petonassos d'algú que t'aprecia moltissim!

    ;D

  • Com sempre, la fan incondicional XD[Ofensiu]
    Chelsea, the classic girls of 60's | 16-12-2005 | Valoració: 10

    mmmm, jo vui kem diguin aquestes cosesss!! makagun l'olla jajajaja! Bueno Pau ja saps el q opino de cada un dels relats k li has escrit a l'esthereta... meravellosos, plens de sentiment... qui fos l'ester perq ens escrivissin coses aixi d maques, i sobretot qui fos ella per haber tingut la sort de compartir la seva vida amb una persona com tu.. jajaja bueno ke keda mol aixi tu ja sas en kin sentit.. per cert he fet nous escrits entre ells akell tan polemik ke vaig penjar al cole a les xerrades d'economia akelles mirate'l i m dius k tal... i bueno he penllat el desenllaç amb el masclista aquest. Un petonet per un noi meravellos d'una noia bastant comu (K).

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de L'ull de la subcultura

L'ull de la subcultura

21 Relats

75 Comentaris

29603 Lectures

Valoració de l'autor: 8.85

Biografia:
Simple, havegades alegre altres depresiu, enamorat i poques coses mes es poden dir... apa pues si em voleu coneixer aqui teniu el meu MSN:

paugomez60@hotmail.com