Un pont de mar blava

Un relat de: Llima

Espere al port. Espere a un matí fred, jove, a un matí de les set. Coll protegit i barret nou. Sabates valentes. He tancat els ulls vàries vegades. Veig teatre. Drama. Vida. T'espere. T'espere perquè t'estime i no més, i en breus estaré al teu costat. Bella, èbria, exquisida. Ells m'han parlat de la teua terra. De la teua terra de sol. M'han dit que crema, que plora, que les nits s'acompanyen amb dances. Però jo m'he rentat els ulls i neta recórrec la coberta. Ens ha ajuntat el Mediterrani, dona africana, dona de vels i espècies, forta dona de mar i ceràmica. El port queda ja molt lluny.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de Llima

Llima

25 Relats

22 Comentaris

22074 Lectures

Valoració de l'autor: 9.99

Biografia:
Hola a tots!

Em dic Andrea i sóc de València. En breus començaré tercer d'Història de l'Art (tinc vint anyets), i m'alegra molt poder penjar les cosetes que escric i llegir-ne d'altres molt interessants.

M'encanta la música! Toque el piano i m'agrada composar en el meu temps lliure. També gaudisc molt del cinema, la fotografia i de sortir amb els amics.

Viatjar és la meua passió, però l'economia no em permet fer-ho tant com m'agradaria.

Dues ciutats... Barcelona i París, sense dubte.

Us deixe el meu blog!

www.levinducadavre.blogspot.com

Una besada :)