Un joc absurd

Un relat de: Júlia Costa
Estaven l’un davant de l’altre mirant-se fixament als ulls. Tan sols s’oloraven. Anhelaven el somriure de l’altre. Ell li apartava el cabell de la cara i ella li agafava la mà que li acariciava. Es repassaven de dalt a baix amb la mirada, es desitjaven a cada minut, a cada segon.

Ella n’estava enamorada, i per ell només era un joc. Un joc absurd on la primera regla era: perd qui s’enamora. Però ella no sabia aquesta regla, i feia molt de temps que havia perdut sense saber-ho.

Aquell noiet moreno d’ulls clars, tenia una xicota que l’esperava a casa els caps de setmana. Ella ho sabia, i el seu cap ho assimilava però, i el seu cor? No. El seu cor volia continuar estar enganyat vivint de petites mentides, de petites mirades i de les paraules que ell li regalava. ‘’ M’ha agradat veure’t’’, ‘’Estic molt bé amb tu’’.

Ell sabia jugar perfectament, ella no.

I mentre a ella se li queia la baba, ell es dedicava a fer-li petons. Petons dolços que tenien gust a somni. I és que en els somnis era l’únic lloc on ella se’l podia imaginar, el podia besar, el podia sentir, sense tenir por a perdre’l. Quan mai el tindria perquè tot era un joc. Un joc on perd el que s’enamora, i ella feia molt de temps que havia perdut.

Comentaris

  • crohnic | 10-10-2011

    Molt bon relat, Júlia! Amb un títol molt encertat i un final que arrodoneix perfectament el text.
    Realment, però, és el qui s'enamora que perd?? O, potser és el que no és capaç de veure-ho com un simple joc??

  • sentiments enfrontats...[Ofensiu]
    joandemataro | 04-10-2011 | Valoració: 10

    enamorament i amor... un relat que desprèn cruesa i alhora sensibilitat
    felicitats júlia de versos

    una salutació des de mataró
    joan

  • Felicitats![Ofensiu]
    Lior | 04-10-2011

    Hola Júlia!

    És el primer relat teu que llegeixo i segur que no serà l'últim!
    El teu relat és ple de poesia i d'imatges precioses com els "petons dolços que tenien gust a somni".

    M'agrada molt quan dius que ella ja havia perdut, sense saber-ho. M'ha despertat la curiositat per saber com acabarà la història entre els dos joves.

    Felicitats!!

l´Autor

Foto de perfil de Júlia Costa

Júlia Costa

16 Relats

27 Comentaris

16330 Lectures

Valoració de l'autor: 9.83

Biografia:
Em dic Júlia Costa i sóc de Castelló d'Empúries.

Em considero una persona somniadora i enamoradíssa, la majoria de textos i poemes que escric parlen d'amors i desamors.
Sóc una apassionada del volei, de fet jugo amb un gran equip d'un petit poble anomenat Vilajuïga.

He participat durant aquest estiu del 2011 en un seguir de recitals de poesia anomenat Poemestiu organitzat per versos.cat, una pàgina web on s'hi pot trobar poetes molt i molt bons.

Intento mantenir viu el meu blog: http://trossetsdemijulia.blogspot.com/
On podreu saber una mica més de mi :)