Últimes notícies del drac

Un relat de: magalo
magalo | 14/04/2012 a les 12:12 [Respondre]
Diu la llegenda que Sant Jordi va matar el drac, però això tots sabem que només és una llegenda.
El que si és cert és que el drac segueix ben viu i encara enverina l’aire i la capa d’ozó amb el seu alè pestilent, i que des que l’Artur Mas ordenà implantar-li un xip, s’ha sabut que volta per tot el món. Concretament ahir uns pagesos el van veure sobrevolant Despeñaperros i poques hores després un jubilat que passejava pel retiro de Madrid també va informar de la seva presència a la capital. Des de Catalunya s’ha informat al govern central de la necessitat de seguir amb la tradició, i que si no volen que el monstre causi destrosses, se li ha de fer arribar una persona que miri de fer-lo entrar en raó. Antigament es deia que era una princesa, però es creu que els darrers anys han sigut dones que eren a l’atur.
En Rajoy ha manifestat que enviarà a Maria Dolores de Cospedal i que si això no funciona, hi anirà ell personalment amb la Constitució per espasa.
Veurem si li va tan bé com salvant al país.
S’ha vist el drac en una zona frondosa del parc, esmolant-se impacient les ung

Comentaris

  • Tan de bo...[Ofensiu]
    Annalls | 13-11-2012

    Si, si que hi vagui la Cospedal o la Camacho millor... Gracies per ressuscitar-lo, ens fa molta falta.
    Anna

  • de tan esmolades les ungles... [Ofensiu]
    magalo | 08-07-2012

    ...que la mateixa paraula ha quedat rasurada.

  • gràcies marta...[Ofensiu]
    joandemataro | 27-04-2012 | Valoració: 10

    pel relat del drac, que va córrer per mataró espantant tothom i pels teus comentaris tan amables

    una abraçadeta mataronina
    joan

l´Autor

magalo

163 Relats

484 Comentaris

116314 Lectures

Valoració de l'autor: 9.94

Biografia:
Terrassa,
En el mar de les paraules, jo vull aprendre a pescar
Agraeixo molt els vostres comentaris i rectificacions.
Soc feliç si ho és la meva gent. Vosaltres ja en formeu part.

Marta
mgalobardes2@gmail.com