Tu i jo sabem que no podem anar més enllà.

Un relat de: Granota

Tu i jo sabem que no podem anar més enllà. Malgrat tot, tu i jo esperem que l'altre es desviï una mica del seu recorregut, que se salti els límits que ens em imposat sense gaire convenciment. Que les meves mans recorrin els teus pits, acariciïn les teves natges... Que tu m'apretis el cos demanant-me més, que les teves mans corrin pel meu cabell mentre em dirigeixes fins als teus llavis, que deixem de banda que ens coneixem, que obviem que "ara no toca", que ens deslliguem les cadenes que ens estaquen a no sabem ben bé que i que fruïm dels nostres cossos que sense saber com, cada cop acaben junts però que les nostres ments eviten que es fonguin en un.

Comentaris

  • I què s'ha de fer?[Ofensiu]
    Underneath | 21-06-2006 | Valoració: 9

    Que coi s'ha de fer quan et passa això...? Quan he llegit el teu relat he pensat, merda! algú m'espia! jeje...

    No, de debó, què s'ha de fer? Fer el que s'ha de fer, el que és bo, el que toca, el que saps que t'ajudara a ser establement feliç, o seguir l'instint, l'impuls, llençar-te al precipici i a veure què passa?

    Agh!

    Molt encertat tot plegat

  • És l'etern..[Ofensiu]
    Sol_ixent | 20-06-2006 | Valoració: 10

    ..problema, sempre ens agrada allò que no tenim o que ens és més difícil d'aconseguir.
    En aquest cas, són una parella que sap que el seu amor és impossible.
    El relat en si m'ha agradat força, tot i que l'he trobat curtet!

    Petons!

    Sol_ixent

  • el teu relat...[Ofensiu]
    Capdelin | 20-06-2006 | Valoració: 10

    és el resum del món:
    es pot aplicar a tot: a la compra quasi impossible d'allò que ens sedueix... a la relació d'amistat, a la relació d'amants, a les relacions d'adolescents... a tot!
    La vida és una seducció, un immens i continuat DESIG, una temptació diària... la mort ens entra pels ulls...
    Establim unes normes, uns pactes, una moral, una prudència per controlar i frenar aquest DESIG...
    En el cas de la relació d'amistat o d'adolescents... si un dels dos afluixa en el pacte... el desig prospera i complica la situació, que es pot tornar enemistat... perquè ja ho deia el poeta: "quan presto se va el placer, cómo después de acordado, da DOLOR"
    Vaja, has filosofat encertadament sobre els principis humans de la convivència i l'amor.
    Una abraçada

  • Uola![Ofensiu]
    nunetta | 18-06-2006

    he llegit els 2 relats i m'han encantat... és tan típic tenir una amistat en què els dos es desitgen però saben que no poden anar a més... els dos desitgen que un s'excedeixi, encara que quan ho fagi s'hi negarà...
    m'hi he sentit molt identificada, i el "bona nit granota..." m'ha encantat!!

    un petó!

  • Quan vols i no pots[Ofensiu]
    Deimos_girl | 18-06-2006 | Valoració: 8

    holaa!! voler i no poder! a vegades desitjam una cosa que sabem que en el fons no esta bé...m´agradat molt el teu relat ma fet pensar i sentir moltes coses! adeu 1abraçada!!

Valoració mitja: 9.2