Un fugaç bon dia princesa

Un relat de: Granota

El sol fa estona que m'ha despertat i em regiro pel llit debatent-me entre aixecar-me i tancar la finestra o quedar-me estirat. Guanya, com sempre, quedar-me al llit.

Sento unes passes i no sóc a temps de veure'n el responsable, abans no es tanqui al lavabo. Dedueixo que ets tu.

Surts i des del llindar de la porta em mires mentre et dic "Bon dia princesa". Em sembla que no em cansaré mai de dir-t'ho. Entres i t'estires al meu costat posant el cap a la meva espatlla. T'agrada sentir-te petita i protegida. T'abraço vigilant que les meves mans no toquin parts encara prohibides.

La teva pell, sempre amb la temperatura i el tacte ideal, es frega amb la meva mentre m‘expliques que has dormit de puta mare. Somrius i el cor se m'omple de felicitat. M'agrada que estiguis bé. Continuem abraçats fins que sentim un soroll que et fa saltar del llit i retornar a la teva habitació.

Comentaris

  • Tu ho has volgut...[Ofensiu]
    Granota | 10-10-2007

    Potser em feia falta que algú em reclamés. En tot cas serà culpa teva.

  • Volia llegirte[Ofensiu]
    Txell Pellicer | 28-09-2006

    per saber com continuava la teva historia que vas desgranant capitol a capitol i que em va enganxar ja fa dies... i mhe trobat amb un gir interessant de largument...
    Apuntes coses noves pro no les desvetlles... em tens intrigada! i aixo mencanta!
    He de dirte que tornaré per aqui?

    Sort,
    Pell