Sopem i per alguna raó o altre les nostres mans es toquen.

Un relat de: Granota

Sopem i per alguna raó o altre les nostres mans es toquen. Hem parlat llargament, hem discutit sobre tot, hem rigut, hem plorat,... hem sigut feliços senzillament compartint un sopar. I finalment la nostra pell reclama atenció. Comencem pels dits, una carícia, un petit contacte que sense complexes va creixent, fent-nos gaudir de cada centímetre de les nostres mans. I així anem perdent la vergonya que mai hem tingut. Els nostres cors s'acceleren i de les mans es queden petites per tant de desig. La taula ens fa de barrera i augmenta el plaer de gaudir tant amb tan poc. Sabem que la nostra amistat, el teu desengany amorós i alguna responsabilitat absurda ens impedeixen anar més enllà. Però ens aixequem i ens abracem. Noto el teu cos a prop, sembla que t'hagi abraçat tota la vida, els pits m'apreten, m'encanten. El meu entrecuix també t'apreta i sembla que t'agrada. La teva olor m'envolta i la respiro profundament. Ens movem suaument, les meves mans passegen lentament per la teva esquena. Les teves, acaricien el meu cabell. Un peto a la galta, una mossegada al coll, un sospir a cau d'orella... Però no anem més enllà. Acaricio les teves natges, sabent que serà la última concessió que em permetré i que em permetràs. És tan fàcil anar a més, com tan clar que acabarem aquí. Senzillament gaudint de tu, gaudint de mi. Tu em diràs prou. Jo ja hauré renunciat a més. Un "això no pot continuar", un "no et vull fer mal", una mirada tendre que desmunta tota teoria i racionalitat, un "bona nit princesa", un "bona nit granota"...

Comentaris

  • hola![Ofensiu]
    Àfrika Winslet | 21-06-2006 | Valoració: 9

    mmm... quin misteri... anirà a més?? Jo crec que sí! jeje

    He llegit els teus dos relats i, bé, crec que estan força bé (sembla una llarga història que vas vivint per capítols!). Hi ha frases bones, però compte perquè també se t'ha escapat alguna paraula o lletra que no toca... :p

    Espero que continuï la història i que sigui "in crescendo" ... perquè de vegades cal llençar-se, cal ser valent, cal trencar normes i prejudicis... de vegades es millor ser dolent!

    Petons.

  • Transparent[Ofensiu]

    Em sembla un relat lúcid i tendre alhora i que reflecteix situacions que de vegades hem de deixar penjades, perdudes... malgrat tot.
    (Compte amb la terminació d'algun adjectiu que l'acabes amb 'e' i que ha d'anar amb 'a')