T'ho entrego tot

Un relat de: ¥eÞe§

Et regalo la vida, t'entrego el meu cor, embolico les meves carícies per a que el vent te les porti plenes de tendresa i passió. Et regalo el meu somriure i tot el meu amor, t'entrego el meu afecte que necessita la teva pell per a emvolicar-te als meus braços i deixar apagar el dia, amb tu al meu costat les hores no passen, amb tu al meu costat no vull que passin, perquè et regalo el Sol, perquè et regalo la meva vida, tantes coses t'entrego perquè sense tu al meu camí no mereix la penar tindre vida...

Comentaris

  • Quina sort[Ofensiu]
    NASIO | 28-03-2006 | Valoració: 8

    M'agradaria molt que m'estimasen així, perque jo ja estime d'aqueixa manera. Amb tot! M'agradat molt.

  • Amar si, però a tu mateix, també.[Ofensiu]
    esther73 | 28-03-2006

    Crec que l'amor es macu, preciós, però no es pot dir que sense algú no se sap que es farà. Penso que si algú et deixa, s'ha de continuar endavant, perquè a tu mateix també t'has d'estimar.

  • Tenir amor...[Ofensiu]
    AVERROIS | 25-03-2006

    ... per algú és molt important, i estimar amb totes les conseqüencies és necessari. Però en el món hi han milions de persones que et podrien estimar, qui sap si tú també amb ells. Pots entregar el teu amor, però la vida és teva, passi el que passi. Una abraçada.