T'estimo

Un relat de: Jou

És tard,les quatre de la matinada,soposo. A fora fa fred,sembla mentida,acabem d'entrar a la primavera i tinc les mans glaçades. Segueixo estirada al llit,mirant el sostre,molt interessant veure com es fonen les ombres,les unes amb les altres..m'agradaria ser ombra per poder barrejarme de la mateixa manera amb la persona que més estimo d'aquest món,però desgraciadament tot es queda en un desig,fa tant que no ets amb mi..et recordo perfectament,diuen que els ulls que no veuen portan un cor que no sent..mentida.Mai habia sentit una mentida tan gran.Jo t'estimaré encara que passin anys i no sàpiga res de tu,això vaig pensar fa exactament 36 mesos,i mira'm, que no puc fer una sola passa si no penso en que camino per poder arribar a tu,que respiro perquè l'únic motiu que em manté viva desde sempre has sigut tu..que ploro perquè potser,de la manera més suau,t'acostaràs a mi i em netejaras les llàgrimes que regalimen per la meva cara,que només porta escrita al front el teu nom,al cor els teus ulls i a l'ànima els teus braços que tant em van costar de deixar anar aquella tarda que ens vam dir un adéu tan tendre,i que mai vam pensar que seria definitiu.
Vull sentir-te,vull tocar-te una vegada més.Donaria la meva vida sencera només per poder besarte una vegada més,seria la última,però preferiria morir havente tingut un instant més,que no viure amb l'ale de que mai tornaràs als meus llavis.
Si estic trista? com no puc estar-ho.Si la persona que et dona forçes per no abandonar aquest camí ves a saber a on és..Però de la mateixa manera dic que no passarà el dia en que deixi de donar les gràcies per haverte conegut.Ens van separar a la força,però pensa que aquí,a l'altra banda d'on ets,hi ha una persona que mai deixarà de vetllar per tu.Respirem el mateix aire,i ens mantenen units les mateixes esperançes de retrobar-nos. Fixant-m'hi bé,tampoc estem tan lluny.

Comentaris

  • es aprop teu[Ofensiu]
    tina79 | 21-01-2007 | Valoració: 10

    m'has fet emocionar molt, es veu que avui he de trobar els relats més macos, els més emocionants, aquells que s'escriuen amb el cor a la mà, com el teu, no deixis de pensar-hi, és el més maco que hi ha, l'amor... el tens molt aprop, n'estic segura, més que la distancia física, la distancia emocional és qüetió de milimetres...

  • Impactant..[Ofensiu]
    jOaneTa | 20-01-2007 | Valoració: 10

    Hola, aquest comentari potser arriba un poc tard però arriba, acabo de llegir-te i em sento tranquila, jo també em vaig haver de separar de la persona estimada i em sento tal com tu descrius però tens raó, pensant'ho bé, no estem tan lluny.
    Un petó.

    jOaneTa

  • Simplement..[Ofensiu]
    Sareta_16 | 25-03-2005 | Valoració: 10

    Genial noia!M'ha encantat, l'amor és un gran tema d'inspiració, oi?Molt ben lograt wapisima!

  • Sencillament commovedor[Ofensiu]
    ITACA | 24-03-2005 | Valoració: 10

    Com t'han escrit es preciós , es impossible que et pugui escriure aqui que es lo que m'has fet sentir al llegir-lo , només ho fare com bonament puga , una tendressa imparable a fet que els meus ulls donesin un aspecte cristali ,
    algo tan bonic i sencill com mostrar els teus sentiments a conseguit que el meu dia cambies totalment . Moltes gràcies , i no deixis d'escriure .



    Clara

  • Q munic...[Ofensiu]
    Deepangel | 24-03-2005 | Valoració: 9

    Aquestes línies es nota que estàn escrites amb el cor. Paraules tal i com les dicten els sentiments. No és fàcil a vegades traduïr els sentiments a paraules, i tu ho as aconseguit molt bé. El teu relat commou. Espero seguir llegin-te!
    Per cert, moltes gràcies pel teu comentari. I ara que m'hi fixo, la foto que tens posada es la mateixa que tinc de fons d pantalla al meu mvl xD
    Observació estúpida però wenu, ajjaja.
    Muassss!

  • preciós[Ofensiu]
    melba | 23-03-2005 | Valoració: 9

    m'ha fet tibar la pell de l'emoció, és molt bo, amb molt sentiment...m'he quedat sense paraules...

Valoració mitja: 9.67

l´Autor

Foto de perfil de Jou

Jou

11 Relats

31 Comentaris

14299 Lectures

Valoració de l'autor: 9.48

Biografia:
No vull guanyar res,només vull sentirme lliure i mostrar els meus sentiments.