Desesperada,sola.

Un relat de: Jou

Estic sola i desesperada.

Desesperada perquè no et tinc,
sola perquè no ets amb mi.

Desesperada perquè la pluja em cau a la cara,
Sola perquè el teu braç no em protegeix d'ella.

Desesperada perquè no veig la meva vida sense que estiguem junts,
Sola perquè si no estem junts no faig vida.

Desesperada perquè em sento perduda,
Sola perquè realment ho estic.

Desesperada perquè t'estimo,
Sola perquè mai ho he deixat de fer.

Desesperada,és com em veuen,
Sola és com realment em sento.

Comentaris

  • Preciós!^^[Ofensiu]
    Sareta_16 | 26-03-2005 | Valoració: 10

    És genial, m'ha encantat!És molt original!I recorda que no estàs sola...:) Sempre endavant!

    Gràcies pel teu comentari i que em sap molt greu, avui fa 4 mesos de la seva mort, li he dedicat un altre poema...:'(
    Però prou de plorar en la vida ia moments en qet fayen les forses n veus kom tira endavan...la vida es un constant dolor i sufrimient pero tb ia moments agradables, nos cada un de nosaltres te la kapacitat d ferse fort, poder controlar aket dolor i augmentar akets moments agradables, podem lamentarnos eternamente una perdua, o axekarnos i mirar al futur, am un nou dia, comensar una nova vida on tindrem rekords dakesta gent, pero no trnarem a sufrir pensat en ells sino qe els recordarem com una experiencia enriquida, tas de kedar am els bns muments q vas viure am ell!sigues forta!inga q algun dia proper podras mira enrere i n plora kuan pensis am ell!sera dificil pero podras, ya vuras!^^ ella n us voldria veure axi... és impossible estar feliç ni tan sols somriure però una cosa q et demano es que no t'enfonsis pq encara ens queda molta vida....
    Anims!!!

  • És...[Ofensiu]
    Llibre | 24-03-2005

    com una enumeració d'instants, de sensacions, de sentiments, al llarg de la qual sembla que tot plegat està clar: desesperada per uns motius; sola per uns altres. Malgrat que els uns i els altres quedin entrellaçats i propers.

    Però al final la poetessa s'ho planteja: desesperada? sola?

    I només aleshores s'adona:

    "Desesperada,és com em veuen,
    Sola és com realment em sento."

    Aquests dos darrers versos tanquen molt bé el poema.

    Salut!

    LLIBRE

l´Autor

Foto de perfil de Jou

Jou

11 Relats

31 Comentaris

14340 Lectures

Valoració de l'autor: 9.48

Biografia:
No vull guanyar res,només vull sentirme lliure i mostrar els meus sentiments.