T'ESTIMO, així de senzill

Un relat de: Petita guerrillera
Tot i que es podria dir que porto més de mitja vida sentin amor o quelcom semblant per tu, avui sóc capaç de mirar-te als ulls i dir-te t’estimo. Que m’encanta que siguis un despistat, que em miris i facis qualsevol tonteria, que mai em deixis sola, que siguis més de demostrar que no pas de dir, Dir-te que ets la llum de la meva vida, la lluna de les meves nits, l’arc de sant Martí en un dia plujós. Dir-te que amb tu tinc les millors nits però sobretot tinc els meus millors despertats, perquè despertar-me a dos de vuit del matí i veure’t allà, al meu costat, com mai m’havia imaginat és el millor regal que podria tenir. Dir-te que ets tu qui em dona força, que ets la raó dels meus somriures i renecs matiners . Dir-te que tu treus el millor de mi mateixa i que si te’n vas una part de mi marxarà amb tu. Dir-te que m’encanta quan semblem dos nens petits, quan fem l’idiota i acabem fent-se un petó d’aquells que et treuen l’aire. Dir-te que si sóc tan feliç és perquè formes part de la meva vida. I sobretot el què em fa més feliç de tu es tenir aquella sensació de que això es per sempre, de que si et morts, jo, moriré d’amor, que el nostre amor serà etern, aquell que tots els escriptors del Renaixement han escrit, d’aquells que passa a la història.
Amb tu, he après que l’amor no és tan sols un sentiment, és més que això. És la força que mou el planeta. El consideraria el sentiment “mare”, ja que a partir d’ell ens en poden venir molts d’altres com la felicitat, l’eufòria però també la frustració i la tristesa. L’amor ens ensenya a viure, en part. Molts cops he intentat buscar una definició d’amor clara i senzilla i la que s’assembla més el que m’imagino és una de l’Albert Espinosa en la que diu mai jutgis en la manera que estimes ni en la què t’estimen, que estimar es com jugar als escacs. Hi ha qui estima com es mouen els alfils o les torres, amb moviments ràpids i apassionats. D'altres estimen tal com juguen els cavalls, amb moviments estranys i difícils d'entendre. T'odio, t'estimo... I hi ha qui estima tal com avancen els peons i el seu màxim moviment és un pas endavant. Estimar és com els escacs, tan sols has de trobar el teu rei o la teva reina. I com en el joc, la partida pot ser molt curta o eterna. Gràcies aquesta definició t’estimaré sempre i entenc el nostre amor. El nostre amor és la barreja de totes les peces d’escacs, és especial , complicat, intens i imperfectament perfecte. Amb això tinc clar que et vull el meu costat sempre i per sempre. T’estimo i ho faré durant tota l’eternitat.

Comentaris

  • Considero [Ofensiu]
    Nonna_Carme | 09-08-2015

    que ets una persona molt afortunada per sentir i gaudir d'aquest immens amor.
    Cuida'l molt, molt molt i et durarà sempre.
    Per cert: jo no l'hauria posat a l'apartat d'erotisme.
    Segueix escrivint que ho fas molt bé.
    Una abraçada, Petita guerrillera.

  • Mena Guiga | 07-08-2015

    Amb majúscules i que sigui el que sigui i que vagi com vagi. L'amor dura si se l'alimenta i és cosa de dos. Tant de bo aquest relat i el que hi dius segueixi sent com dius i com el vius!

    Endavant, jove escriptora de sentiments, descriu i viu i somriu!

    Mena

  • aquesta[Ofensiu]
    geraldine | 26-04-2013 | Valoració: 10

    poesia,o escrit o paraules... m'han recordat que estimo desde fa tant de temps l'amor...
    que ara tinc 30 anys (acabats de fer) i l'amor que sento ara es igual de fort que quan tenia 15... la diferencia esque ara fa mes por estimar, enamorarte, llençar-te al buit al sentiment...
    pero la intensitat es la mateixa... per dintre el cor no para!!!!
    El teu escrit es fantastic, ple de força, ple d'amor... ple de valentia!
    m'ha fascinat.
    et segueixo la pista!
    petons!

  • És un relat molt fantàstic[Ofensiu]
    Rafaelmolero | 20-04-2013 | Valoració: 10

    Realment llegint-ho he vist que hi ha un relat expressiu amb molt d'amor, amb una dedicació d'amor efectiva, molt original y amb molta qualitat. És impressionant els
    sentiments que expresses. M'ha agradat. Saluts. Rafael Molero

  • És un relat molt fantàstic[Ofensiu]
    Rafaelmolero | 20-04-2013 | Valoració: 10

    Realment llegint-ho he vist que hi ha un relat expressiu amb molt d'amor, amb una dedicació d'amor efectiva, molt original y amb molta qualitat. És impressionant els
    sentiments que expresses. M'ha agradat. Saluts. Rafael Molero

  • És un relat molt fantàstic[Ofensiu]
    Rafaelmolero | 20-04-2013 | Valoració: 10

    Realment llegint-ho he vist que hi ha un relat expressiu amb molt d'amor, amb una dedicació d'amor efectiva, molt original y amb molta qualitat. És impressionant els
    sentiments que expresses. M'ha agradat. Saluts. Rafael Molero

  • És un relat molt fantàstic[Ofensiu]
    Rafaelmolero | 20-04-2013 | Valoració: 10

    Realment llegint-ho he vist que hi ha un relat expressiu amb molt d'amor, amb una dedicació d'amor efectiva, molt original y amb molta qualitat. És impressionant els
    sentiments que expresses. M'ha agradat. Saluts. Rafael Molero

  • És un relat molt fantàstic[Ofensiu]
    Rafaelmolero | 20-04-2013 | Valoració: 10

    Realment llegint-ho he vist que hi ha un relat expressiu amb molt d'amor, amb una dedicació d'amor efectiva, molt original y amb molta qualitat. És impressionant els
    sentiments que expresses. M'ha agradat. Saluts. Rafael Molero

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Petita guerrillera

Petita guerrillera

23 Relats

22 Comentaris

21534 Lectures

Valoració de l'autor: 9.73

Biografia:
17 anys. Em considero una somiadora amb els peus a terra, lluitadora i revolucionària. El meu cor és la meva brúixola. Nadar em dóna allò que ens fa mentenint-se vius i em pren allò que em fa caure en picat. La meva frase estrella és "Sou tots molt monis" que bàsicament me le fet meva perquè no em vull enfadar més amb els meus amics. Sovint vull salvar el món quan no em se ni salvar a mi mateixa.