T'enyor...

Un relat de: papallona

Ara et besaria molt pausadament
mirant els teus petits ulls foscos.
Em deixaria caure als teus braços,
i recolzaria el meu cap sobre el teu cor,
per sentir de ben a prop cada batec.
Ara recorreria el teu cos amb les meves mans,
i deixaria que tu recorreguessis el meu.
Et contaria una infinitat de coses sobre mi,
i et demanaria coses sobre tu,
mentre tast el teu gust, i tu el meu.
Jugaries amb mi,
fins fer-me riure com una nena petita,
i deixaries anar aquella rialla només teva.
I estaria així tot el temps del món,
sense cap presa ni angoixa,
sense pensar en res més que en el moment.

Comentaris

  • És..[Ofensiu]
    pseudo | 06-12-2005 | Valoració: 10

    molt i molt maco!

  • reste[Ofensiu]
    jaumesb | 17-11-2005 | Valoració: 10

    reste sense paraules, em queda una sensació de cel que em fa molt ditxós.
    molta sort i vine a casa quan vulguis

  • Petits moments de tu....[Ofensiu]
    dimoniet | 21-10-2005 | Valoració: 10

    I jo hem deixaria besar, i descobriria de nou sa teva mirada. Acceptant-te amb es meus braços i es meu cor. Tremolant amb notar es tacte de ses teves mans, i me sentiria afortunat de sentir es teu tacte. Escoltant sa teua veu dolça, i degustant aquestes besades que hem fan tornar més tendre. I sa teva rialla me captivaria, com sempre, i me farien perdre ses paraules que es converteixen en sentiment. Petits moments de tu que hem farien sentir feliç con un nin petit.

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de papallona

papallona

16 Relats

80 Comentaris

28666 Lectures

Valoració de l'autor: 9.71

Biografia:
Hola, el meu nom és Aina i vaig néixer dia 20 de setembre de 1987. Visc a la planura de la magnífica illa de Mallorca, a un poble de la zona nord.
La gent que no em coneix me sol dir que soc molt tímida, i la gent que em coneix creu que soc molt extrovertida, no tenc terme mig. Potser aquesta és la principal de les meves carectarístiques, no sé... tampoc ho aniré a cercar...
M'agada molt escoltar música (sobretot si és d'Antònia Font), ensumar l'olor de la terra després de ploure, caminar per la sorra, nedar a la mar quan fa una calor sofocant, tenir converses sobre cap tema en concret, pendre el sol a la tarda, que em xiuxiuegin a l'orella, pintar i escriure. Hi ha molta gent que es sorprén que jo escrigui, no ho sap pràcticament ningú, però és que consider que els meus relats no són prou bons i per això m'avergonyeix una mica mostrar-los als amics.
M'he decidit de subscriure'm aqui perquè una amiga m'ha animat, i m'ha aconsellat que no deixi mai d'escriure. M'agrada escriure, però no m'agrada el que escric, per això agrairé els comentaris que em pogueu fer, gracies!!!