Les teves senzilles paraules

Un relat de: papallona

Res més senzill que unes poques paraules,
els mots que broten sols de la teva boca,
mots que ni tan sols penses,
fàcils combinacions de paraules simples.

Petits moments d'intimitat en els que tu,
serè i irònic m'has dedicat aquestes paraules.
Instats afectius de rialles i carícies,
de mirades infinites i suaus besades.

Res m'agrada més que se'm penetri la teva mirada,
quan la teva cara està a menys d'un mil·límetre de la meva,
i rodejant-me amb els teus braços,
deixis anar aquells mots que em fan riure.

I després d'aquestes tendres i senzilles paraules
me mires com si no existís res més a cent quilòmetres de diàmetre,
deixes de somriure i t'apropes més,
tanquem els ulls i ens fonem dins la més dolça de les besades.

Comentaris

  • La descripció[Ofensiu]
    kispar fidu | 29-01-2006

    de les petites coses que ens mostren la bellesa de l'amor...

    Perquè sovint, els més petits detalls són els que amaguen tota la màgia dels moments.

    que vagi bé!
    ens veiem per aquí!

    Gemm@

  • Preciós![Ofensiu]
    Baiasca | 15-06-2005 | Valoració: 9

    Preciós, preciós!!!
    Jo també en vull un aixíiiiii, del que "tinc a dins", (i em sembla a mi, que molta altra gent també) ja m'entens, jeje. Gràcies pel comentari, m'ha encantat!!

    Yas

  • està molt bé[Ofensiu]
    Perestroika | 09-06-2005

    Hola maca! acabo d'arribar a casa després de fer teatre i m'he trobat el teu comentari. Gràcis!
    Així que he decidit llegir els teus relats. (els he llegit tots, eh!) sóc na campiona! jejejeje!
    i res, aquí estic, escoltant el disc nou dels Antònia Font i m'ha fet molta gràcia veure la teva biografía ;)

    Et seguiré llegint!

    " que guai, que guai ,quins estraterrestres més originals...." jejejejejeje!

    Vaig cantant a la meva bola! Mos veiem per ses illes! Dolces besades!

  • Quins sentiments... [Ofensiu]
    ROSASP | 09-06-2005

    més bonics i especials. Rialles i manyagues, abraçades i petons, on només existeix el moment compartit.
    Una mena de complicitat que fa donar i rebre, sense pensar en res més.
    Crec que una de les coses més encisadores d'aquesta vida és somriure amb la persona que estimes, que s'escampin les rialles per la pell i pel cor, un felicitat difícil de descriure...

    Molt bé, m'has deixat dibuixat un somriure ple de vida!

l´Autor

Foto de perfil de papallona

papallona

16 Relats

80 Comentaris

28658 Lectures

Valoració de l'autor: 9.71

Biografia:
Hola, el meu nom és Aina i vaig néixer dia 20 de setembre de 1987. Visc a la planura de la magnífica illa de Mallorca, a un poble de la zona nord.
La gent que no em coneix me sol dir que soc molt tímida, i la gent que em coneix creu que soc molt extrovertida, no tenc terme mig. Potser aquesta és la principal de les meves carectarístiques, no sé... tampoc ho aniré a cercar...
M'agada molt escoltar música (sobretot si és d'Antònia Font), ensumar l'olor de la terra després de ploure, caminar per la sorra, nedar a la mar quan fa una calor sofocant, tenir converses sobre cap tema en concret, pendre el sol a la tarda, que em xiuxiuegin a l'orella, pintar i escriure. Hi ha molta gent que es sorprén que jo escrigui, no ho sap pràcticament ningú, però és que consider que els meus relats no són prou bons i per això m'avergonyeix una mica mostrar-los als amics.
M'he decidit de subscriure'm aqui perquè una amiga m'ha animat, i m'ha aconsellat que no deixi mai d'escriure. M'agrada escriure, però no m'agrada el que escric, per això agrairé els comentaris que em pogueu fer, gracies!!!