Antònia

Un relat de: papallona

Em falta un raig de vida,
una petita espurna
que il·lumini el meu camí,
una font de la que beure
quan estic assedegada.

Em falta la meva Lluna
que em toqui cada nit
amb la seva màgia
i faci el vespre més curt,
em manca la seva gràcia.

Em falta aquella presència
que m'ha acompanyat
durant tot aquesta caminada,
amb la que em passat bones
i magnífiques experiències.

Em falta aquella empenta
que em dóna alegria i color,
aquella clara i salada mirada
en la que no em puc perdre
perquè ja la conec més que la meva.

Comentaris

  • rbbarau | 15-12-2005

    M'agrada la sensació de trobar a faltar.
    Si fos la papalluna estaria ben contenta que l'estimis tant.
    Un petó

  • La Banyeta del badiu | 21-10-2005 | Valoració: 9

    Ja portes l'espurna de l'il-lusió,
    en el batec de les teves ales.
    També portes una inmensa claror,
    ens els teus ulls de nena espavilada.
    Portes l'alegria amagada,
    has de remenar i ...
    treurela ... de la teva ànima !.

    Molt maco. Un petonet.

  • gracisss!![Ofensiu]
    papalluna | 27-09-2005

    Gràcies mil papallona!! Sort que no m'agafes en un dia especielment sensible, que sinó me pos a plorar aquí, a nes ciber (és que encara no tenc internet a nes pis!).
    Sa veritat és que m'hi trob bastant bé a Barcelona, però quan record sa gent que hi ha per sa roqueta...persones com tu que sempre hi són quan necessit xerrar amb qualcú... pens que una visita a Mallorca tampoc no estaria malament. I encara falta un mes per tornar!! No sé si aguantaré. En tot cas, quan tengui un dia d'aquests tontos, ja saps, dies en que ho enviaries tot no sé exactament on, llegiré aquest poema taaan... preciós!! que m'has escrit i ho acabaré de treure tot (diuen que plorar de tan en tan és una bona teràpia).
    Moltes besades, papallona, i no deixis d'escriue ni de volar.
    Ah! I quan torni lo primer serà sa visita a nes santuari. Ja me toca! Sinó el pare Curro s'enfadarà, jejeje

l´Autor

Foto de perfil de papallona

papallona

16 Relats

80 Comentaris

28636 Lectures

Valoració de l'autor: 9.71

Biografia:
Hola, el meu nom és Aina i vaig néixer dia 20 de setembre de 1987. Visc a la planura de la magnífica illa de Mallorca, a un poble de la zona nord.
La gent que no em coneix me sol dir que soc molt tímida, i la gent que em coneix creu que soc molt extrovertida, no tenc terme mig. Potser aquesta és la principal de les meves carectarístiques, no sé... tampoc ho aniré a cercar...
M'agada molt escoltar música (sobretot si és d'Antònia Font), ensumar l'olor de la terra després de ploure, caminar per la sorra, nedar a la mar quan fa una calor sofocant, tenir converses sobre cap tema en concret, pendre el sol a la tarda, que em xiuxiuegin a l'orella, pintar i escriure. Hi ha molta gent que es sorprén que jo escrigui, no ho sap pràcticament ningú, però és que consider que els meus relats no són prou bons i per això m'avergonyeix una mica mostrar-los als amics.
M'he decidit de subscriure'm aqui perquè una amiga m'ha animat, i m'ha aconsellat que no deixi mai d'escriure. M'agrada escriure, però no m'agrada el que escric, per això agrairé els comentaris que em pogueu fer, gracies!!!