Dia gris

Un relat de: papallona

Dies de fàstic, grisos, negres i blancs,
dies en que ho engegaries tot ben lluny,
per poder tornar a començar de bell nou,
sense pensar ni un instant en el passat.
Penses que escrivint de nou la història
tot hagués canviat i s'hagués fet més fàcil.
Hauries escollit altres camins i dreceres,
evitant un dia fred com el d'avui.
Pot ser hauries trobat allò que tant cerques,
o tal vegada, en un intent de trobar-ho,
hauries arribat a un dia més nuvolat.
No arribaràs mai a saber com seria l'altre camí,
no et capfiquis en construir el que
hagués pogut ser però no és ni ho serà mai.
És inútil perfilar un altre passat,
però en aquest dia gris és l'únic que et reconforta.

Comentaris

  • Compartint dies...[Ofensiu]
    Psique* | 21-06-2005

    Curiós... avui ha estat un dia com el que descrius... en algun mnoment s'ha anat aclarint, però res, quelcom pràcticament efímer.
    M'ha agradat, m'he vist.
    T'he trobat.

    A seguir així!

    PD: Àntonia Font, eh..? He de reconèixer que m'agraden un xic més d'un pèl... :)

  • dies i dies...[Ofensiu]
    Guspira | 20-06-2005

    Molt ben dit Aina!! És inutil pensar en el que hagués sigut... però tot i això ho fem... i passem els dies foscos pensant en això... és la nostra naturalesa, no hi podem fer res. M'ha agradat molt el poema, aquests dies grisos en els que la ment es queda anclada al record i al passat...
    Una abraçada!
    GuSPIRA

l´Autor

Foto de perfil de papallona

papallona

16 Relats

80 Comentaris

28603 Lectures

Valoració de l'autor: 9.71

Biografia:
Hola, el meu nom és Aina i vaig néixer dia 20 de setembre de 1987. Visc a la planura de la magnífica illa de Mallorca, a un poble de la zona nord.
La gent que no em coneix me sol dir que soc molt tímida, i la gent que em coneix creu que soc molt extrovertida, no tenc terme mig. Potser aquesta és la principal de les meves carectarístiques, no sé... tampoc ho aniré a cercar...
M'agada molt escoltar música (sobretot si és d'Antònia Font), ensumar l'olor de la terra després de ploure, caminar per la sorra, nedar a la mar quan fa una calor sofocant, tenir converses sobre cap tema en concret, pendre el sol a la tarda, que em xiuxiuegin a l'orella, pintar i escriure. Hi ha molta gent que es sorprén que jo escrigui, no ho sap pràcticament ningú, però és que consider que els meus relats no són prou bons i per això m'avergonyeix una mica mostrar-los als amics.
M'he decidit de subscriure'm aqui perquè una amiga m'ha animat, i m'ha aconsellat que no deixi mai d'escriure. M'agrada escriure, però no m'agrada el que escric, per això agrairé els comentaris que em pogueu fer, gracies!!!