Tens cinc minuts per mi?

Un relat de: ZeroNegatiu

Tens cinc minuts per mi?
Només un moment, vull atraure la teva ànima.

Tens quatre minuts per mi?
Com un llamp que desapareix, veig un instant la teva imatge.

Tens tres minuts per mi?
Giro amb la teva veu quan no hi ets, i quan hi ets gairebé ni parles.

Tens dos minuts per mi?
Acarono el teu cos a l'aire, s'esvaeix entre els dits una i altra vegada.

Tens un minut per mi?
I és que un sol minut amb tu es una vida per mi,
en acabar el minut novament torno a morir
per tornar a néixer quan ets cinc minuts amb mi.

Comentaris

  • Els minuts que vulguis[Ofensiu]
    Epicuri | 26-11-2007

    el temps no existeix
    l'infinit, es troba en la bona companyía, tots neixe'm amb aquesta veritat, però necessitem poetes que ens rescatin l'ànima. Ni que sigui un segón.

  • Els minuts i els moments[Ofensiu]
    RATUIX | 26-11-2007

    creixen i eternifiquen en aquest escrit. Tan expressiu sobre la màgia dels moments amb algú...

  • el temps amb tu*[Ofensiu]
    kispar fidu | 21-09-2006 | Valoració: 10

    uau! ostres, què impactant! la idea, el contingut, la manera de descriure-ho... és genial, l'he trobat encisador...

    i aquest pas del temps a cada vers: 5 minuts inicials que es van reduïnt amb cada imatge: acostament, roçament, dolçor, mirades... 4,3,2... i l'últim minut, que en tornar a néixer refà tota una vida i inacabable dibuixa infinits segons i minuts interminables!

    m'ha encantat! de debó!

    i l'últina estrofa amb aquesta força, que tanca el temps amb un renéixer sorprenent! bestial!

    I és que un sol minut amb tu es una vida per mi,
    en acabar el minut novament torno a morir
    per tornar a néixer quan ets cinc minuts amb mi.



    un dolç petó... abans que els minuts se l'emportin, =)

    Gemm@

  • SINCERITAT EN ESTAT PUR[Ofensiu]
    castalia | 21-09-2006 | Valoració: 9


    Quina manera tan bonica de descriure la felicitat en estat pur, quan s'estima de debó el temps es fugitiu pero la llum que ens impregna es eterna. Felicitats, és un poema carregat de romanticisme en estat pur, és sincer, obert i pur com un diamant en brut.

  • laniñasinmiedo | 21-09-2006

    que és cert... només un instant...pot ser una vida, un món... però quan passa sempre vols repetir, i ja no és un instant, sinó que ja és una vida.
    M'ha agradat molt la idea :)
    felicitats.

  • molt original...[Ofensiu]
    Capdelin | 05-04-2006 | Valoració: 10

    la idea i el montatge del poema...
    el temps s'escola de les nostres mans i quan més a gust estem amb una persona o situació, més ràpidament passa... ja li diem adéu i ens morim de ganes que torni altra vegada.
    Una abraçada!

  • Hola![Ofensiu]
    cucadellum | 05-04-2006

    Et deixo el comentari perquè sàpigues que, durant uns minuts, has atret la meva atenció.

    M'ha agradat l'estructura del poema, i el final, que fa que tot el poema esdevingui un cicle recurssiu.

    Ah, el teu sobrenom molt original, benvingut/da!!

Valoració mitja: 9.67

l´Autor

Foto de perfil de ZeroNegatiu

ZeroNegatiu

14 Relats

43 Comentaris

20072 Lectures

Valoració de l'autor: 9.78

Biografia:
Soc un drac del 64, vaig aparèixer a una bonica ciutat plena de bars, cel i ones que han portat la meva vida fins les muntanyes de la comarca d'Osona. No pretenc pas ser escriptor i el meu fort no és la gramàtica, però és tot un plaer poder compartir unes paraules escrites en aquest paper virtual amb tots vosaltres. És potser aquest món sense presència, qui fa possible el miracle de compartir aquests relats que ens donen vida més enllà dels límits imposats pel temps. I és que cada escrit és un bocí de nosaltres, un pessic d'ànima, un petit sentiment, potser una manera de sentir-se feliç, encara que sigui per un moment.

Un PeToNaS per tots!! ;)