Qui fos

Un relat de: ZeroNegatiu

Qui fos llàgrima !
i poder passejar per la teva pell càlida.

Qui fos raig de sol !
i poder besar els teus llavis tant dolços.

Qui fos gota d'aigua !
i poder acaronar els teus cabells.

Qui fos per un moment aire !
i poder entrar fins els límits del teu cos.

Qui fos alè !
i poder ser una teva paraula.

Qui fos llum de lluna !
i poder viatjar pels teus somnis.

Qui fos eternitat !
i poder fondre'm a l'aura dels teus ulls.

Comentaris

  • Em costa ...[Ofensiu]
    anaoj | 26-10-2006

    Em costa molt i em fa por fer un comentari d´un text poètic perque es difícil penetrar en el que es vol expesar QUI FOS em porta a pensar que està dedicat a una persona que estimes i li vols dir amb aquests mots tan macos : A mi m´ha agradat molt , perque el món dels sentiments es molt ric i variat i es maco que algú s´atreveixi a penetrar-hi. L´altre dia vaig comentar -te l´escrit En paral.lel i no es teu . Ja aniré aprenent a no fer errades.

    Un petó.

  • està guai...[Ofensiu]
    AnNna | 07-08-2006

    és la típica frase de quan estimes algú: ai qui fos noséquè per poder estar més a prop seu...

    l'has feta des de diferents punts de vista i està molt bé.

    Només dir-te que hi he trobat algun error ortogràfic, encara que ara no ho recordo. [per què no ho he copiat? grr]


    res, que bé.


    et torno a dir que m'encanta aquesta foto, i més ara que és estiu, quines ganes tinc d'anar a la platja i sentir una onada com aquesta damunt meu.... :P


    petonsss!


    annna**

  • Una poesia...[Ofensiu]
    AVERROIS | 03-04-2006 | Valoració: 10

    ...molt tendre i amb molt de caliu. M'ha agradat entre altres el vers "Qui fos eternitat !
    i poder fondre'm a l'aura dels teus ulls" Benvingut/uda a relats i una abraçada.

l´Autor

Foto de perfil de ZeroNegatiu

ZeroNegatiu

14 Relats

43 Comentaris

20033 Lectures

Valoració de l'autor: 9.78

Biografia:
Soc un drac del 64, vaig aparèixer a una bonica ciutat plena de bars, cel i ones que han portat la meva vida fins les muntanyes de la comarca d'Osona. No pretenc pas ser escriptor i el meu fort no és la gramàtica, però és tot un plaer poder compartir unes paraules escrites en aquest paper virtual amb tots vosaltres. És potser aquest món sense presència, qui fa possible el miracle de compartir aquests relats que ens donen vida més enllà dels límits imposats pel temps. I és que cada escrit és un bocí de nosaltres, un pessic d'ànima, un petit sentiment, potser una manera de sentir-se feliç, encara que sigui per un moment.

Un PeToNaS per tots!! ;)