Silenci 00

Un relat de: ZeroNegatiu

Tan sols silenci.

Al voltant una veu.

Única veu en el silenci.

Veu de silenci sense paraules.

Frases que romanen en el silenci.

So que captives i angoixes

cap a al silenci,

de la meva veu,

sempre etern a les paraules.

Comentaris

  • M'ha agradat molt.[Ofensiu]
    RATUIX | 18-06-2007 | Valoració: 9

    La relació entre el silenci i la poesia, està molt bé.
    Crec que els poemes teus impacten molt. Encara que no sàpigues si ets poeta;)

  • Ledesma Luna | 14-10-2006

    Quan crides al buit un hola (fàtica) i les ones sonores es perden per sempre... i quan preguntes allò que et carcom i ningú respón...perque el silenci es tan bell i tan fràgil, i t'arriba pot fer boig perque et sents tant sol...
    Per sort pots escriure les paraules que perduren encara que es cremin...perque el que el silenci engoleix desapareix...però el que escrius es recorda.
    Un relat digne de recordar
    La teva foto es preciosa.
    (Jo també sóc zero negatiu si és sang al que et refereixes :P)
    Un petó.
    Ledesma Luna

l´Autor

Foto de perfil de ZeroNegatiu

ZeroNegatiu

14 Relats

43 Comentaris

20052 Lectures

Valoració de l'autor: 9.78

Biografia:
Soc un drac del 64, vaig aparèixer a una bonica ciutat plena de bars, cel i ones que han portat la meva vida fins les muntanyes de la comarca d'Osona. No pretenc pas ser escriptor i el meu fort no és la gramàtica, però és tot un plaer poder compartir unes paraules escrites en aquest paper virtual amb tots vosaltres. És potser aquest món sense presència, qui fa possible el miracle de compartir aquests relats que ens donen vida més enllà dels límits imposats pel temps. I és que cada escrit és un bocí de nosaltres, un pessic d'ànima, un petit sentiment, potser una manera de sentir-se feliç, encara que sigui per un moment.

Un PeToNaS per tots!! ;)