Temps

Un relat de: La Riera del Fluvià

TEMPS

No tinc temps!
En aquell temps...
Cada cosa al seu temps.
Temps! Temps! Temps!
Temps passat...present...futur.
Però, què és el temps?
El temps és invisible,
mai ningú no l'ha vist.
No el podem dominar...
ni avançar... ni fer tornar enrere.
El temps no té propietari,
ell és amo i senyor i passa,
a poc a poc o de pressa,
massa de pressa...!
El temps ens té atrapats
en una immensa teranyina
d'hores, dies i anys
fins que un dia dirà....prou!
i tot s'haurà acabat.
Ell, però, seguirà infinit.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

La Riera del Fluvià

12 Relats

31 Comentaris

18183 Lectures

Valoració de l'autor: 9.45

Biografia:
Em dic Pilar i sóc d'Olot, terra de volcans, des que vaig néixer, un fred 25 de febrer de 19...
M'agrada llegir i escriure -he de confessar que més una cosa que altra-, concreto, més escriure que llegir.
I, fa poc temps que escric. Bé, comptant que vaig començar el 95, doncs 10 anys. No sé si és molt o poc, però m'hi he posat tard. Una ja té una edat. És veritat, no us he dit els anys que tinc. Doncs, mig centenar, ni un més ni un menys.
Continuant amb l'escriptura, encara estic en la fase d'experimentació, és a dir, ho provo tot: narració, micros, contes infantils, haikús i des de fa un parell d'anys poesia. No sé si aixó és bo o dolent, però m'ho passo bé i al capdavall és el que importa. Deixeu-me dir, que em fa il·lusió, que he guanyat varis premis, tant de narració com de poesia.
M'agradarà veure els vostres comentaris si creieu oportú fer-ne algun. Si són positius millor, si no, acceptaré igual les vostres crítiques. Em serviran per aprendre.
Salutacions i que la literatura ens acompanyi. (Ara això potser ha quedat una mica cursi)