Somnis?

Un relat de: Sukre

Un full en blanc.

I un cap,
amb milers d'idees i sensacions per explotar,
voletejant...
com si de mosquits al voltant d'un llum es tractessin.
Qui sap si els espera el mateix destí...

Cremats... per allò que més desitgen i anhelen.
Morts.
Calcinats...

Frustració.

Frustrats per un somni,
que els ha destruït.

Un cop a la mà...
Destrucció.

Cal resignar-se...
o cal seguir lluitant?

LLUITAR.

Per què?
Per a que?
Pels teus somnis...
Pels teus maleïts somnis.

Comentaris

  • MATA ELS MOSQUITS...[Ofensiu]
    Capdelin | 08-01-2005 | Valoració: 9

    però no, els somnis... "cremats per allò que més desitgen i anhelen..."
    doncs... vale... que es cremin... segur que d´entre les cendres fines d´ales somiadores juvenils... naixerà un altre somni... un somni de somnis... que tornarà a agafar ales... més experimentades que les d´abans... perquè dels fracassos, de les cremades... també s´APRÈN!!!
    ala!!! m´he tornat boig, he fotut una parrafada poètica que se´m va l´olla je je je
    ànims, poetessa... vull legir més poemes teus... ja que tens tantes idees al cap revolotejant... doncs, agafa fulls ( encara que siguin en blanc ) i deixa´ls que volin per la teva imaginació...
    Xcert... pels mosquits hi ha uns sprais que... pels somnis... ni déu els atrapa ( sort en tenim) je je je
    bé... per a mi ja no ets "NaDie"... ets un trosset de somni perseguit per mosquits je je je
    ptons i una ¡ una abraçada... en blanc???

  • Ben fet![Ofensiu]
    BARBABLAVA | 08-01-2005

    Crec que no hi ha pecat més greu que malaguanyar somnis... per això estic completament d'acord amb tu: s'ha de lluitar per ells! I si no es poden fer realitat...llàstima però almenys tens la satisfacció (immensa) d'haver-ho intentat. I com a últim recurs... sempre els pots escriure, o fer-ne un relat!
    La qüestió és no desaprofitar-los mai del tot!

  • Sí! Somnis reals... [Ofensiu]
    Ullets | 03-01-2005 | Valoració: 10

    De vegades potser el problema esdevé en que somiem coses que no son del tot factibles. Coses que ens diuen de petits: " tenir una bona feina, uns estudis, una parella immillorable, un cotxe preciós i un movil d'última generació..." i jo trobo que els somnis, aquells que de veritat calen a l'ànima... ens els oblidem. Aquests son del tot accessibles, però son tan "fàcils" , els tenim tant a l'abast, que resulta... que no hi parem atenció.

    Ens podem replantejar els somnis, i refer-los de nou?

    M'ha encantat!

    Salut


Valoració mitja: 9.67