Somnis interromputs

Un relat de: kookeemonzzzter

-Bona nit, mama.

-Bona nit.

"Què fosc que s'ha quedat tot... ara vindran els monstres... no em puc moure... si em moc em veuran... m'haig de tapar bé... m'haig d'amagar... estaran aquí?... i si estan a l'altra banda?... m'haig de girar... i si al girar-me em veuen?... quina calor... estic suant... haig de sortir dels llençols... em veuran... tinc por... haig d'encendre el llum... no m'ha de veure... no puc sortir dels llençols... em veuran... fa calor... estaran aquí... no... no pot ser que estiguin aquí... per què haurien d'estar aquí... i si estan aquí?... tinc por... fa calor... la llum els espantarà... però i si em veuen abans?... em noto la vena al coll... fa calor... estic tot suat... els monstres... a la de tres encenc el llum... em veuran... no puc... tampoc puc seguir així... fa calor... vull dormir... una... ràpid... em veuran... dues... no... no puc... i si em veuen?... fa calor... no se sent res... potser estan quiets, amagats... què faig... vinga... ho haig de fer... ràpid... tres...no... no m'atreveixo... i si em veuen?... ho haig de fer ràpid... fa calor... m'haig de moure... haig de treure el cap... a poc a poc... aire... quina calor... el llum... ràpid... estira el braç... ara!... no hi ha ningú... estarà sota el llit?... no... li llenço un raig de foc per destruir-lo... iaaa!... ja està... ja no hi ha ningú... apago el llum... que fosc altre cop... però no hi ha ningú... llenço uns raigs perquè no vinguin... iaaa! iaaa!... així els espanto... els radars em diuen que no hi ha ningú... faig un escut de força perquè no entrin... el codi secret... sí... ja està... ja no poden entrar... ja ha de ser tard... demà haig de matinar... tindré son... haig d'adormir-me ja... ja no tinc son... m'haig d'adormir... que si no demà en tindré molta... demà li diré que torni a jugar amb mi... com avui... ha estat bé... m'ho he passat molt bé amb ella... m'agrada... li preguntaré si vol ser la meva núvia... m'agrada molt... és molt simpàtica... juguem molts cops junts... ens ho passem molt bé...i si s'enfada i no vol jugar més amb mi?... em faria molta pena... me l'estimo.. la trobaria a faltar... però li ho haig de dir... si em diu que sí podrem jugar sempre junts... i de grans ens casarem... i tindrem fills... però i si se n'assabenta algú altre?... es ficarà amb nosaltres... no vull que es fiquin amb nosaltres... cantaran allò de "tariro tariro mujer y marido"... i ens insultaran... se n'assabentarà tothom... li diré que sigui un secret... que no digui a ningú que som nuvis... així no es ficaran amb nosaltres... i si no vol que sigui un secret?... i si ho diu?... no... no ho dirà... perquè també es ficarien amb ella... però sempre es fiquen més amb mi... no... no ho dirà a ningú... és la meva amiga... sí... demà li diré de jugar amb mi... i mentre juguem, quan s'ho estigui passant molt bé, que rigui, li diré si vol ser ma núvia... i sortirem junts... quedarem a les tardes perquè vingui a casa a jugar... jugarem a papes i mames com avui... i de grans ens casarem... serem molt feliços... i tindrem un fill... que es dirà com jo... i si és una nena es dirà com ella... jugarem tots tres i serem feliços... i ens farem molt petons ella i jo... bueno... però abans de tenir un fill viatjarem pertot arreu... em faré famós... em donaran molts premis... faré que tothom sigui amic i així no hi haurà baralles... ni guerres... la gent em coneixerà i m'apreciarà... la gent m'aturarà pel carrer i em demanarà autògrafs per haver aconseguit la pau mundial... utilitzaré els meus superpoders per destruir els dolents... i em donaran molts premis... seré famós... al meu fill li preguntaran per mi... i als meus néts... sí... serem molt feliços i serem rics dels premis que..."

*********************

Extracte del diari local:

"Ahir a la nit la ciutat va patir una nova ràfega de bombardeigs.
/.../
Les zones més afectades van ésser els barris dels afores /.../ on van caure un parell d'artefactes explosius /.../ que van fer esclatar dos blocs d'edificis /.../ No es va poder alertar els veïns de l'atac/.../ les ofensives són cada cop més habituals i..."

**********************

-Bon dia, mama.
-Bon dia.

Comentaris

  • mmmmm, ostres...[Ofensiu]
    kispar fidu | 14-11-2005

    m'ha agradat, però hi ha un parell de coses que no he acabat d'entendre o que "no m'acaben de fer el pes".

    · Primer ha estat el canvi brusc de quan passa de "lluitar" amb els monstres imaginaris de l'habitació, a pensar amb la seva amiga a qui estima tant... trobo que ha estat un canvi massa sobtat... almenys a mi m'ha costat unes línies (o paraules...) canviar el xip.

    · I l'altre és el final, no entenc massa què hi pinta l'article del diari... què vol representar? Què significa? (al principi he pensat que potser l'atac havia estat al seu barri i el nen no havia tornat a despertar dels seus somnis... pensava que hauria mort o algu per les bombes... però no, no entenc ben bé la relació de la notícia amb la resta de la història...

    Però per la resta m'ha agradat... sobretot els pensaments de l'infant: els seus dubtes, les seves pors, les seves ganes de véncer els monstres i ser valent.

    No t'havia vist mai per aquí! Espero que no sigui la última vegada que ens veiem pel web!

    Apa! que vagi bé! ;)
    Gemm@

  • somnis...[Ofensiu]
    Pluja | 05-04-2005

    i quins records... nits d'estiu amagada entre els llençols pq veia "monstres", pampallugues... i les cançons a les hores del pati...
    Somnis d'un infant, que viu al seu món, que vol la pau pq viu en un temps de guerra, però les seves preocupacions són unes altres... són les d'un nen, i així han de continuar sent...

l´Autor

Foto de perfil de kookeemonzzzter

kookeemonzzzter

11 Relats

15 Comentaris

14117 Lectures

Valoració de l'autor: 9.20

Biografia:
Universitari que ha visitat tants centres com etapes té l'ensenyament interessat pel món de la filosofia i la psicologia a més de la publicitat o la música capaç de recrear ambients per submergir-se en un món interior massa ben elaborat. Per desgràcia, sense massa temps per escriure alguna cosa de profit o de "desofec" que contínuament elabora en el món platònic on viu. Normalment a la contra i antibel·licista convençut.


xavierbalsa@terra.es