Som tu

Un relat de: Joan Ferrer Hernando

Entrebancs en caixes d'esbarjo incalificablement exòtics,
l'ullal de nata polida.
Farçit amb ganivetades d'anfores d'orgies ordrenades em fa la reverencia abans d'estomacar-me més distància entre tu i jo.

Es formalitza perifèric l'abraç, gendre de mosaic, d'una votació a pits unflats, d'un mur predicant la paraula del sexe estabornit, pel penis d'andrómina sensata, embolcall d'hidrógen llavial teu.

Pactem la nit sense contracte de treball, més de 8 hores fent nit llampant de foscor, sense res, tu, nit explotada engaviada en espiral per l'acte d'amor cridaner de silenci,només pidolant més corregudes i menys aturs pel cigarret culinari dels cossos.

L'extintor cromàtic d'arvern disl·loca atreviments de petons a la galta i ens espeta cap al llaç enllenguat de la teva i la meva, boca i vagina, penis i cabells.

Son, suor, geroglífics apallistas en tornavissos clavats que xiuxiuegem, mentre cavalquem a l'estepa dels pits botaners i l'estruç endinsat sota cada forat teu.

Més.

Comentaris

  • Ara sí que s'entén[Ofensiu]
    vio18 | 10-11-2005 | Valoració: 10

    Calia llegir-ho amb més deteniment, però sí, ara s'enten que vols dir, tots dos son com un sol esser.

  • Molt complicat saber qui es qui[Ofensiu]
    vio18 | 10-11-2005 | Valoració: 10

    Difícil de saber qui es qui, molt potents les metàfores, utilitza-les sempre que pugues, però apren a dosificar-les d'acord?