Silenci

Un relat de: ales de foc
De vegades necessari.
De vegades incomode
De vegades cálid.
De vegades fred
De vegades etern.
De vegades efímer
De vegades buit.
De vegades ple
De vegades i tan sols de vegades el busquem per retrobar.
El desitgem per retornar.
De vegades i tan sols de vegades el silenci és bell.
El silenci és ple
El silenci és ell.
Treva
Pausa
El silenci és
El que juga amb el nostre moment
El que pentina el pensament
El que ordena el que sents
El silenci és bell
El silenci és més
Aliat
Company
El silenci és temps

Comentaris

  • És fantàstic: [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 04-07-2023 | Valoració: 10


    Com descrius com és el silenci, m'ha agradat. Cal pensar i repensar cada vers per a veure com és el silenci, en l'interior de la persona. És així el silencia és com un company que ens acompanya.
    Enhorabona, Ales de foc.
    Cordialment.
    PERLA DE VELLUT

  • Silenci i solitud [Ofensiu]


    Evidentment el silenci pot ser moltes més coses, però totes aquestes ho són. Com ho podria ser la solitud, a la que m'ha recordat molt.

    Felicitats pel poema

  • MOLTES[Ofensiu]
    Cesca | 27-06-2023 | Valoració: 9

    Quantes coses podem dir del silenci i quantes que n'hi podem trobar!

    Preciós!

  • Parlar de silenci...[Ofensiu]
    llpages | 27-06-2023 | Valoració: 10

    en una societat amb tant de soroll (i no només l'acústic, també i sobretot el de les malxinades xarxes socials) és un acte de valentia perquè suposa anar contra corrent. I si, a més, està escrit amb encert, doncs només ens cal felicitar l'autora.

  • Simpàtica poesia.[Ofensiu]
    cuidador_d-ossets | 27-06-2023 | Valoració: 9

    M'ha agradat aquest relat-poesia. M'ha semblat agradable com a text entretingut. Potser m'equivoco, però no hi he trobat la moralia, però tampoc la necessita.

    El silenci (com moltes altres coses) és plurisèmic i pluriinterpretable, i evoca un munt d'angles diferents, i cal veure clar com és en cada cas, perquè la vida es pot interpretar de moltes maneres possibles.

    T'animo a fer més relats per l'estil, aquest és un tipus d'estil que crec que pot donar molt de sí.

    Una abraçada, ales de foc.

  • El silenci[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 27-06-2023

    De vegades el nostre aliat, quan ens diu qui som i quin camí volem agafar, rarament el silenci és indiferent, sempre desperta emocions de tota mena, i tu ho has plasmat en un preciós poema.

    Fantàstic ales de foc!

    Cordialment.

    Rosa.

  • Referir-se al silenci[Ofensiu]
    Helena Sauras Matheu | 27-06-2023 | Valoració: 10

    Bon dia, ales de foc:

    Amb quantes paraules has omplit aquest silenci que de vegades ens acompanya.
    Quantes antítesis depenen del temps, perquè no sempre és el mateix silenci.
    Un poema bell i necessari t'ha sortit, felicitats per escriure'l.

    Una abraçada i bon estiu!

Valoració mitja: 9.6

l´Autor

Foto de perfil de ales de foc

ales de foc

109 Relats

334 Comentaris

70372 Lectures

Valoració de l'autor: 9.94

Biografia:
nascuda un mes de maig de fa uns quants anys.. Mare de dos preciositats i metgessa de professió.Tinc neguit per tot el que m'envolta, i em falten hores al dia per disfrutar de tot el que m'agrada: la música, el ciclisme, la fotografia, els animals, la cuina, escriure i escoltar. S'ha de viure tant i amb tanta intensitat la vida!! Balla, canta, pedala, riu, ESCRIU i sobretot viu!!!