Si no hi ets

Un relat de: Seny i Rauxa

Lluito en una batalla
que vaig perdre fa temps.

Sense saber que el meu enemic, sóc jo mateixa.
I que tú, que ets la meva terra a conquerir,
Vas ser d'altres abans que meva.





Si no hi ets, de que em serveix lluitar?

Comentaris

  • El teu poema m'ha fet reflexionar[Ofensiu]
    Grocdefoc | 11-12-2008 | Valoració: 8


    El teu petit poema em fa reflexionar:
    Qualsevol lluita ens esperona, ens estimula, ens manté la sensació de que estem lluitant per viure, per continuar sentint-nos vius, per aconseguir les nostres il·lusions, desitjos o anhels...
    Però, la teva última frase en part em despista, tot i que és com un aclariment, i alhora penso que tota lluita, tard o d'hora s'acaba -com tot-, i aleshores l'hem d'abandonar, vençuts o vencedors..., o per una altra causa, perquè els fets han esdevingut de tal manera que la lluita deixa de tenir sentit i ja no paga la pena l'esforç, ni el desig... i ens convé un canvi d'escenari, un canvi de camp de batalla -per seguir la metàfora-, cal un canvi en la motivació, un canvi dobjectiu pel qual seguir la nostra lluita d'existència.
    A reveure.

  • unchained melody | 06-12-2008 | Valoració: 8

    vençut és aquell que deixa de lluitar.
    Sempre val la pena lluitar per allò que estimem, perquè s'ha de ser valent. Perquè de vida només en tenim una, i si no lluites ara.. quan ho faràs?


    Un petó

  • lluitar...[Ofensiu]
    jOaneTa | 24-11-2008 | Valoració: 10

    sempre serveix d'algo.
    el que no serveix per res és rendir-se sense intentar-ho.


    m'ha agradat molt.


    jOaneTa

Valoració mitja: 8.67