Sexe a la llum de la lluna

Un relat de: joandemataro

+ + Alluenta + +
+ + +
+ encisadora, al bell + ++ +
+ + mig de la negror, com un +
+
reflex movedís, fent-li al sol
+
la gara-gara, jugant + + +
+
+ a fet i amagar. + + +

Confident , entremaliada, pica l'ullet als amants i els envia fletxes d'amor tot encenent el desig. I la mar, sa bella amiga, ja nota la seva presència i tot sacsejant ses aigües li dóna la benvinguda i abraçant el seu reflex li regala suaus carícies. Les estrelles, petitones, l'acompanyen admirades i fent alegres pampallugues li segueixen laurèola fins que comença l'albada. I la parella d'amants entrellaçats de la mà, descalços , per la platja caminen protegits per les cingleres. Mentre ràfegues de brisa s'escolen pels blancs vestits, que translúcids insinuen els desitjos dels dos cossos que s'anhelen posseïr. I enjogassades es mouen entre les pells i el lli, com llengües vivífiques els freguen, despertant excitacions que es propaguen amb calfreds pels bescolls, per les esquenes, pels mugrons, pels seus instints i els posen de punta els cabells. I els sexes, que es cerquen , creixen sota la llum de la lluna i es troben allà on la mar llepa la terra humida, que aguanta les envestides, insaciables de passió.

Photobucket

Comentaris

  • Bonic i delicat poema![Ofensiu]
    Núria Niubó | 30-07-2010 | Valoració: 10

    Un poema sensual que enamora des del començament.
    Es com fer realitat un somni.
    La composició , el joc del colors i la fotografia harmonitzen molt bé amb la delicadesa que ens descrius la bucòlica escena.
    Un regal per als sentits.
    Felicitats Joan, no paris d'escriure.
    Una abraçada,
    Núria

  • Molt bonic...[Ofensiu]
    Jaume VINAIXA SOLÁ | 27-07-2010 | Valoració: 10

    ...aquest poema escrit com si fos una prosa (Ja t´ho vaig dir que em titllaries de boig) Donada la matèria tocada, aquesta vegada t´he de posar deures. Llegeix el meu DIPTIC. Que consti -pels mal pensats- que me´l van editar abans que el teu.
    Quasi estic per demanar-te que em deixis la fotografia. Una molt fresca encaixada.
    Jaume

  • Molt ben aconseguit[Ofensiu]
    Cendra de flor | 27-07-2010 | Valoració: 10

    Amb unes quantes línies has aconseguit descriure l'escena, amb tots els detalls i sensacions. Com si l'estès veient o més i tot com si l'estès vivint.
    Molt bo .
    Felicitats

    Cendra

  • Unes imatges de debò colpidores...[Ofensiu]
    Carme Cabús | 26-07-2010

    ...de passió, de tendresa, de desig, d'amor, en definitiva, en l'univers primer que es va donar: el paradís.
    Un text tan curull de sensacions que captiva, amb un llenguatge encisador.

Valoració mitja: 10