Segellant carícies

Un relat de: mar - montse assens
Llisca la nit endinsant-se al pensament,
com una balada que bressola el desig.
Dibuixo la fesomia d'un bes en el teu cos,
i des del coll fins als malucs recorro
les melades dreceres de la pell.

Batego sotmesa a les teves mans.
Friso entre flames aquest preludi,
dolça condemna tatuada al meu pit
que abranda un delit emergent, foll i atrevit.

A l'alba, assedegada de tu,
entre llençols xops de passió continguda,
murmuro el deliri a cau d'orella
segellant les carícies d'una vesprada
i assaborint la rosada de matinada.




Poema presentat per a participar al " Concurs Concurs ARC de Poesia eròtica"

Comentaris

  • Enhorabona ![Ofensiu]

    Benvolgut/uda relataire:

    Enhorabona! El teu poema ha estat seleccionat, pel jurat d'autors i autores del Concurs ARC de Poesia Eròtica «Traços de desig», per formar part del volum recopilatori amb totes les obres finalistes.

    És per això que ens facis arribar, al més aviat possible, l'autorització perquè sigui inclòs al recull.

    Només cal que ens enviïs per correu electrònic, a l'adreça (concursos.arc@gmail.com), el text que adjuntem al final d'aquest comentari amb l'assumpte AUTORITZACIÓ PUBLICACIÓ TRAÇOS DE DESIG, tot fent un copiar i enganxar, i complimentant les teves dades personals.

    Cordialment,

    Comissió Concursos

    - - - - - - - - - -

    AUTORITZACIÓ PUBLICACIÓ TRAÇOS DE DESIG

    En/na .........................................................................................................
    amb DNI. número ......................................................................................
    data de naixement ........................................................
    i nick relataire ............................................................................................
    AUTORITZO a l'Associació de Relataires en Català (ARC) a incloure el POEMA ...................................................................................................
    del qual en sóc autor/a, en el recull "Traços de desig".

    En el llibre vull constar amb el nom d'autor/a: .............................................

    Així mateix també atorgo el meu consentiment per difondre el seu contingut (en part o totalitat) pels mitjans habituals de l'ARC.

    Data .......................................

    - - - - - - - - - -

    Important: Us recordem que aquesta convocatòria és oberta únicament a persones sòcies de l'ARC.

    Per associar-vos a l'ARC, cal descarregar i emplenar aquest document: Formulari d'inscripció. Una vegada complimentat, cal fer l'ingrés en el compte i enviar-lo juntament per correu postal a l'adreça de l'Associació de Relataires, (Carrer Terra Alta, 11 - 08338 - Premià de Dalt) o bé escanejar-ho tot i enviar-ho per correu electrònic a l'adreça de l'Associació: A/e: associacio.relataires@gmail.com

  • la propietat de les carícies[Ofensiu]
    Rubba Bertanero | 12-02-2014

    M´ha agradat que les carícies quedin segellades, i que formin part unica i exclusivament d´aquella vesprada i aquella pell. Reivindico la denominació d´origen de les carícies i que vinguin segellades.
    Gràcies pel teu comentari al relat Secrets, l´he segellat amb un somriure.

  • molt bonic poema montse[Ofensiu]
    joandemataro | 01-02-2014 | Valoració: 10

    delicat, seductor, sedós... dolç

    és de color blavós com la teva pintura

    records ! ;-)

  • Bellesa serena[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 01-02-2014 | Valoració: 10

    Unes descripcions de bellesa serena en un poema càlid, de veu baixa a l'orella, de matí sense presses al llit. Una transmissió de benestar emocional i sexual. Aquells diumenges sense plans. Poema preciós Montse. Una abraçada.

    Aleix

  • Passava per aquí...[Ofensiu]
    Annalls | 31-01-2014 | Valoració: 10

    .... mentida , vinc directa del face, perquè el poema no és mereix tan poca atenció ! I encara que no et pugui fer una critica d'imatges, rima i ritme...(proper curs), et dic que te els ingredients just i necessaris per agradar-me.

    Anna

  • Una...[Ofensiu]
    AVERROIS | 31-01-2014 | Valoració: 10

    ...dansa de tendresa, caliu, passió, equilibri i follia amorosa. Bellesa feta poesia.
    Una abraçada.

Valoració mitja: 10