Remor de cendres

Un relat de: gypsy

Recordes aquell corraló que ens va amagar els desitjos mentre ens besàvem afamats?. I el gust de tu encara em resta als llavis i els braços m'empresonen envers el teu cos, gairebé amb violència, amb aquella set d'aigua com quan vols apagar un incendi. Foc de tu. Brases que destrien moments de somni. I tu: l'home, l'animal racional tendre i fort a parts iguals, que s'escolà pel meu ésser i s'escriu a poc a poc, amb remor de cendres.



gypsy

Comentaris

  • Senzillesa massa senzilla[Ofensiu]
    Palpatine | 05-04-2009

    No acabo d'entendre com es valora tant positivament textos tant simples, despullats i aparentment sense enginy. Potser la literatura amb majúscules s'hi arriva quan ja no cal demostrar ni intel·ligència, ni enginy ni mala llet, senzillament tenint el teu estil i deixant una marca suau enlloc d'una fuetada al lector. Però jo encara no ho entenc...

  • És fàcil...[Ofensiu]
    Dolça Parvati | 26-03-2009

    apropiar-se del teu text i posar la nostàlgia pròpia, el propi desig, caracteritzar els llavis aliens amb la cara i ulls que una desitge. Recrear, en definitiva, aquest record o la il·lusió de remembrança d'aquests mots. Com un brollador de desig, d'evocació i de poesia que es vessa i s'encomana gràcies a tu.

    Un bes, bonica.

  • Desig[Ofensiu]
    Bonhomia | 26-03-2009 | Valoració: 10

    Amb un eco eròtic invisible, amb aquest relat dónes a entendre com pot arribar a ser el desig amorós.


    Sergi

  • Senzillesa..[Ofensiu]
    jOaneTa | 25-03-2009 | Valoració: 10

    De forma breu i senzilla has dit moltes coses importants...has creat sensacions precioses i portat moments a la imaginació de tots i totes. La frase que més m'ha agradat és: "Brases que destrien moments de somni."
    la trobo preciosa...no sabria dir perquè...senzillament impresionant.


    jOaneTa

  • Sense perfeccionismes.[Ofensiu]
    Rratrrat | 24-03-2009 | Valoració: 8

    M'agradat molt.
    Jo valoro els relats i els poemes, segons m'arriben i aquest realment m'arribat.
    Soc autodidacta total i tot i que quan escric, procuro fer-ho be, gramaticalment, no jutjo les possibles incorreccions que hi pugui haver en els escrits dels altres.
    Per mi l 'important es el que diuen i volen dir.
    Felicitats.

  • Quin plaer.....[Ofensiu]
    leonardo | 03-03-2009 | Valoració: 10

    llegir aquests mots, tant senzills però tant profunds. Consegueixes sintetitzar tot un mon de sensacions: desig, tendresa, passió....

    leonardo

  • És d'un tendresa, gypsy,[Ofensiu]
    Carme Cabús | 27-02-2009

    d'una vivència profunda, d'un coneixement de la vida, que m'esbalaeix.
    És d'un força tan punyent, d'una cremor tan intensa que em fa perdre l'alè.
    I només tinc enveja, de la teva capacitat de viure, de la teva vivència, de com ets capaç d'escriure-la, bolcada sencera, deixant-nos penjat a l'ànima el teu poema amb una xinxeta que ens cou, que poses al mateix centre, allà on es mouen les nostres energies essencials.
    Amb la meva admiració més pregona, i orgullosa que siguis amiga meva.

  • El sentiment...[Ofensiu]
    AVERROIS | 27-02-2009 | Valoració: 10

    ...i el desitg aflora per els quatre costats. Amor, tendresa, calidesa.
    Per el tema dels comentaris, no et facis mala sang, tothom és lliure, amb educació, de dir el que pensa. Encara que el tema de les valoracions crec que haurien de desaparèixer.

    Com sempre et desitjo lo millor.


    Una abraçada.

  • imagino la teva veu[Ofensiu]
    Galzeran (homefosc) | 26-02-2009

    mentre vaig llegint, i el sento més teu, intueixo els teus girs de la veu, on puc descobrir aquest registre teu que has descrit en lletres sobre fons blanc.
    Se t'ha colat un punt després d'un signe d'interrogació, i no cal posar-lo. Mal menor.

    Cal entrar-hi al teu món, i potser està bé haver-te conegut per entendre millor les teves paraules.
    Un plaer.

    Fins aviat gyps.

    PS
    És demà que fas la presentació del llibre Iskander?
    Si ho és, molta merda i gaudeix de la festa!

    Ferran

  • sis plau[Ofensiu]
    gypsy | 26-02-2009

    no em diguis estimada.
    Jo no escric bé, però tu ets una mala persona.
    Oblida'm, ignora'm i no em vulguis fer creure que tens un esperit constructiu després del que has escrit a Vòrtex i a d'altres.
    Pots carregar-te Vivíssim, es dedicat al meu pare mort. No canviaré ni una coma per merda que sigui.

    Oblida'm si realment m'aprecies: jo no cerco cap glòria, ni vull ser la millor de res. Sé qui sóc, sé on sóc i el que vull. No necessito el teu ajut "constructiu".
    Si no t'agrada perfecte, però qui ets tu per saber el què és la poesia o la intensitat poètica? ets un covard amagat, res més.

  • Enganyosa senzillesa[Ofensiu]
    franz appa | 25-02-2009

    Crec que fa temps que et decantes pel camí de la concissió, de la depuració del llenguatge, a la recerca d'una expressivitat pura i transparent, que fugint de subterfugis i ornaments excessius, obtingui una canalització de la subtilesa i -potser encara més- denoti allò que sovint el llenguatge a penes pot esbossar. L'emoció, podem dir-ne? Brases, foc, metàfores aproximatives, que escandeixes com pocs. I ens deixes les cendres com a testimoni.
    Una abraçada,
    franz

  • Instants...[Ofensiu]
    Maria Sanz Llaudet | 22-02-2009 | Valoració: 10

    que resten intactes a la memòria i tu els descrius amb tota la força de la passió. Realment, no t'han calgut gaires paraules, només les precises, per descriure aquests moments arrebatadors.
    Una abráçada, gypsy

Valoració mitja: 9.11

l´Autor

Foto de perfil de gypsy

gypsy

377 Relats

2797 Comentaris

449333 Lectures

Valoració de l'autor: 9.89

Biografia:

Hem viscut per salvar-vos els mots,
per retornar-vos el nom de cada cosa.

Salvador Espriu