Relat amb comentari

Un relat de: Màndalf

Estimat comentari de sota:

Abans que res vull dir-te que agraeixo moltíssim la teva companyia, de veritat. Segur que ni tu mateix t'imagines quant. Perquè he pensat moltes vegades en aquests pobres relats companys meus que estan tan sols. Sense ningú. Sense cap comentari com tu. Quina soledat. Quina tristor. Els compadeixo, em fan llàstima perquè ells van ser escrits per tenir companyia; segur que la busquen, segur. Des de la primera lletra fins a la última. Si l'autor escrigués tant sols per a ell mateix no es prendria la molèstia de penjar-nos aquí; ens guardaria en una llibreteta, en un raconet del calaix o del seu PC. Tots estem aquí perquè ens llegeixin. I si ens llegeixen ens agrada saber què en pensen de nosaltres. Tothom odia la indiferència, la buidor. Són molt tristes les dues.

Com sempre, el món és una injustícia; la riquesa està mal repartida i moltes vegades sense solta ni volta. D'aquest estigma no s'escapa ningú, ni el món dels relats. Belles històries, bells poemes sense companyia n'hi deu haver a grapats. Tant sols la mort, ara per ara, és la que iguala totes les coses. Però mentre vivim hem de ser forts per suportar els atzars de l'existència. Això és el que he après. Ja sé que sóc una mica curt, però és el que hi ha. I ja no volia dir res més, tant sols que t'estimo i prou.

[comenta i valora] [destrossa] [adula] [aplaudeix] [bota]

Comentaris [afegir comentari]


***
Elcomentari / 01-01-06 / Valoració: 11

Nanu! Què passa! A veure si ens rentem més sovint els peus que jo estic aquí sota company!! I sento una petita flaire de formatget que si pugués me n'aniria a un altre relat escopetejat. Però no me n'aniré. Em quedaré amb tu perquè t'aprecio molt, xaval, amic meu. De veritat. Juntets per a tota la vida. Amics per sempre. Tan em fan les olors, els patiments i tot el que digui la gent de nosaltres. Tu i jo ens complementem amic; què seria jo sense tu? La meva existència no tindria cap sentit.
Aixeca l'ànim, xaval, que et veig molt filosòfic, Séneca! Ets una mica seriós pel meu gust, potser podies haver-te espremut una mica més el caparró, però en general ets bon jan, no et fas pesat i acabes molt bé, això si.
Segueix, segueix penjat aquí que jo et faré de peanya nanu, per tota l'eternitat. Que jo també t'estimo, de veritat.

Comentaris

  • Comentari al relat[Ofensiu]
    Leela | 14-04-2006 | Valoració: 10

    mira, em sembla de persona molt assenyada escriure i autocomentar-se amb aquesta fredor i templança que et caracteritza. Perquè no hi ha un sense dos, ni sense tres, i, al cap i a la fi, qui millor que un mateix per comentar-se, qui millor que l'altre que ens mira al mirall quan estem plens de lleganyes per dir-nos que som els millors!

    Sens dubte tu ho ets!!!

    Un petonarru de vacances santes!! ... o era.. de santes vacances (quines ganes que en tenia).

    Smua!

    Ps. ja m'explicaras com ha anat amb l'Ender!!!

  • dish![Ofensiu]
    AnNna | 24-02-2006 | Valoració: 10

    com molaaaaaaaa xDD


    aquesta pàgina està plena de cracks xD

    petonssss!!!


    annna*

  • Què bé![Ofensiu]
    brideshead | 23-01-2006 | Valoració: 10

    Una dècima amunt.... i un capicúa, amb un petó d'acompanyament!

  • Una pregunteta....[Ofensiu]
    brideshead | 23-01-2006 | Valoració: 10

    Perquè un 11 no es pot posar, oi? És clar, si ara et poso un 1 per sumar-se al 10 anterior, el resultat no serà 11, sinó 10 per una banda, i un 1 per una altra, i és clar, la meva intenció perquè pugis nota, se'n va en orris....

    En tot cas, 11 petonets ben admirats, i un altre comentari per fer companyia al teu relat amb comentari incorporat!

  • Ei, ei, ei!!![Ofensiu]
    brideshead | 23-01-2006 | Valoració: 10

    Que m'he oblidat la validació.... un 10 com una casa!

  • Nanuuuuuuu!!![Ofensiu]
    brideshead | 23-01-2006

    Quina genialitat! Quina imaginació! Quina bona pensada!

    I saps el millor................ que al darrera d'aquest text tan i tan divertit, tan i tan original, tan i tan enginyós......... s'hi endevina, s'hi veu, s'hi palpa, un cor molt i molt gran, una sensibilitat que m'entusiasma

    "[comenta i valora] [destrossa] [adula] [aplaudeix] [bota]

    Comentaris [afegir comentari]"

    ....

    T'envio un cigalonet perquè faci companyia al teu relat.

    Una abraçada i gràcies per les teves darreres paraules... m'has emocionat!

  • La Banyeta del badiu | 14-01-2006 | Valoració: 10

    (adula)...Que maco, que traballat, sorprenent !!.
    ( aplaudeix )..plas, plas, plas, bravo !!uuuuh!!!.
    :-) Pilar

  • Tiamat | 06-01-2006

    m'ha fet gràcia la similitud del títol :P

    Poema amb comentaris incorporats



    bon any nou!

  • Botant,..[Ofensiu]
    rnbonet | 06-01-2006 | Valoració: 10

    ...botant, i, sense adulació, votant.
    Original, com quasi sempre, i mereixedor de la màxima nota, "malgré" qui siga -ací no va el nom ni el nick de ningú-. Deo gratias, companyorum.
    Més salut i més rebolica aquest any que mai!

  • compte!!![Ofensiu]
    Àfrika Winslet | 06-01-2006 | Valoració: 10

    que si passa saltant per aquí un gripau et dirà que és el típic relat amb comentari que s'escriu per a que te'l comentin, i que de pas parles d'altres relats sense companyia en époques com ara, les nadalenques, només per a que la gent els busqui i els comenti!! (jeje... que no s'enfadi el gripau...a veure si l'hauré de petonejar per a que es transformi en príncep... blau??)
    Mandalf, genial aquest relat. Molt original i divertit. De veritat!! Petons...

  • i amb olor de formatget[Ofensiu]
    Lavínia | 06-01-2006 | Valoració: 10

    de ben segur que el comentarista del comentari del Relat amb comentari haurà comentat el que sent: sense rentar-te els peus estima l'escriptor.

    Ara bé, compta, tu si se'ls rentés... seria l'hòstia! No vull fer cap comentari més, perquè sinó fóra comentar massa el que ja està comentat i foren massa comentaris.


    Un petonàs.

    Lavínia (Gluar)

  • Comentari al relat amb comentari...[Ofensiu]
    angie | 04-01-2006 | Valoració: 10

    Comentari, em sembla que ja no estaràs sol sentint l'olor de peus.... mira és que sóc un pèl fetixista i em va el rollo aquest de penjar-me en relats amb aroma i si pot ser sucosos, com aquest. Au, aparta't una mica i fes-me lloc, ah! i quina és la meva nova ubicació? porto les maletes per a quedar-me!.
    Els relats amb comentari són com les pensions dels anys 60, plens de marro.......

    (Mandalf, un relat original com de costum. Ja no puc passar sense llegir-te...)

    Petonets

    angie

Valoració mitja: 10